قابلیت جدید اینستاگرام برای مقابله با هك شماره های تماس

بی بدیل پرداز: به نظر می آید شبكه اجتماعی اینستاگرام می خواهد با به روزرسانی قابلیت ورود دو مرحله ای، از هك شدن شماره تلفن و سیم كارت كاربران جلوگیری كند.
قابلیت جدید اینستاگرام برای مقابله با هك شماره های تماس

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت the verge، شبكه اجتماعی اینستاگرام در كنار تمامی به روزرسانی های نرم افزاری كه به منظور رقابت با سایر پلتفرم های اجتماعی و افزایش قابلیت های شگفت انگیز و كاربردی عرضه می دهد، حالا می خواهد برروی یك به روزرسانی امنیتی تمركز كند تا كاربران با استفاده از قابلیت ورود دو مرحله ای (two-factor authentication) بتوانند از هك شدن سیم كارت و شماره تماس خود جلوگیری به عمل بیاورند.

این كار به صورت قطع جلوی دسترسی هكرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی كاربران را خواهد گرفت و بدین ترتیب می توان اظهار داشت كه اینستاگرام به فكر افزایش ضریب امنیت سایبری پلتفرم خود بوده و بدین منظور می تواند ادعا كند كه جزو بهترین و امن ترین پلتفرم های جهان است.
خیلی از كارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری بارها اینستاگرام را به دلیل عدم كوشش برای توسعه قابلیت ورود دو مرحله ای به شدت مورد انتقاد شدید خود قرار داده بودند ولی حالا به نظر می آید كه انتظارها در این مورد به آخر رسیده است و قابلیت دو مرحله ای به منظور افزایش امنیت اطلاعات كاربران بزودی در آینده ای نزدیك به اینستاگرام خواهد آمد.
این قابلیت برای آن دسته از كاربرانی كه شماره تماس جدیدی دارند و می خواهند به احیای صفحه كاربری قبلی خود بپردازند، بسیار مفید و كاربردی خواهد بود.



زمان: 13:40:18
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4349
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اینستاگرام , سایبر , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل