رونمایی از اولین لپ تاپ جهان با دو نمایشگر

بی بدیل پرداز: شركت لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از اولین لپ تاپ در جهان كه به دو صفحه نمایش مجهز است، رونمایی نمود.
رونمایی از اولین لپ تاپ جهان با دو نمایشگر

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت mashable، شركت لنوو كه به نظر می آید با دستانی پر وارد نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ شده، حالا با معرفی و رونمایی از یك لپ تاپ جدید كه به دو نمایشگر مجهز است و كی بورد آن كه با یك صفحه نمایش لمسی جایگزین شده است، می خواهد تخصص خویش را در زمینه نوآوری در تكنولوژی به رخ سایر شركت های رقیب بكشد.

این لپ تاپ جدید كه یوگا بوك C۹۳۰ نام دارد، از یك نمایشگر با جوهر الكترونیكی (C۹۳۰) برخوردار می باشد كه به كاربران اجازه می دهد به جای تایپ كردن برروی كلیدهای فیزكی كی بورد، با لمس انگشتان خود بر روی نمایشگر مربوطه، به دستگاه فرمان دهد كلمات موردنظر آن ها را نوشته و ثبت كند.

این لپ تاپ همینطور با بهره مندی از پردازنده نسل هفتم اینتل، به یك لولای ۳۶۰ درجه ای مجهز است كه به كاربران اجازه می دهد آن را درصورت ضرورت و تمایل، به یك تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ تبدیل كنند. یوگا بوك همینطور بدنه بسیار باریك و نازكی دارد كه در كنار یك قلم به یادداشت برداری كاربران كمك به سزایی خواهد نمود.

نمایشگر اصلی این لپ تاپ ۱۰.۸ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیكسل از نوع IPS LCD است و نمایشگر دیگری كه جایگزین كی بورد شده است هم با همین سایز و اندازه از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگاباتی، حافظه رم ۴ گیگابایت و یك باتری قدرتمند كه شارژدهی آن حدود هشت ساعت است، هم از دیگر خصوصیت های این لپ تاپ جدید است.

لنوو همینطور اعلام نموده است كه می خواهد این محصول را در ماه اكتبر با قیمت حدودی ۱۰۰۰ دلار روانه بازارهای جهانی كند.






زمان: 15:50:18
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4552
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل