امضای هشت قرارداد سرمایه گذاری در بنادر

در شش ماهه ابتدای سال جاری
به گزارش بی بدیل پرداز مدیركل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای سال جاری هشت قرارداد سرمایه گذاری با رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در بنادر منعقد شده است.
امضای هشت قرارداد سرمایه گذاری در بنادر

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، حسین صادقی نژاد در حاشیه نهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در ایران كه طی روزهای ۸ تا ۱۱ آبان ماه در كیش برگزار می گردد اظهار نمود: از سال ۱۳۸۴ تا كنون ۳۰۰ قرارداد سرمایه گذاری با رقمی بالغ بر ۸۸۰۰ میلیارد تومان در سازمان بنادر و دریانوردی جذب شده است.
وی تصریح كرد: سالیانه به طور متوسط ۴۰ درصد رشد داشته ایم كه امسال این رشد نسبت به سالهای گذشته مقداری كمتر بوده است. البته ارزیابی ما سالیانه انجام می گردد. با این حال در شش ماهه گذشته هشت قرارداد سرمایه گذاری با رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان منعقد كرده ایم.
به گفته صادقی نژاد، در دو شهر لجستیك، رویكرد خویش را از حالت اجاره زمین به حالت صنایع تبدلیلی، تولیدی، ارزش افزوده و موارد زنجیره تامین كالا تغییر داده ایم.
مدیركل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی تصریح كرد: سازمان بنادر و دریانوردی با دراختیار داشتن ۱۱ بندر عمده تجاری و بازرگانی، با بیش از ۲۰۰ میلیون تن گردش تخلیه و بارگیری در مبادی دریایی و بندری كشور كار ترانزیت و ترانشیپ كالا را انجام می دهد.
وی ادامه داد: در جهت ارتقای بنادر بازرگانی، توسعه بنادر شهید رجایی و امام خمینی (ره)، چابهار، شهید بهشتی، بندرامیرآباد و سایر بنادر را در دستور كار داریم كه در این راستا سند راهبردی دو شهر لجستیك بندری شهید رجایی با وسعتی حدود ۲۷۰۰ هكتار و بندر امام خمینی با حدود ۶۰۰ هكتار در حال انجام است. درمورد تجهیزات زیربنایی و تامین منابع مالی، گامهای خوبی برداشته ایم و به دنبال فازبندی اجرای این طرحها، برنامه ریزی و مطالعات تطبیقی صورت گرفته و بقیه مراحل هم در حال انجام است.


 

زمان: 20:10:21
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4511
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل