شارپ درصدد افزایش تولید پنل های اولد

بی بدیل پرداز: شركت ژاپنی شارپ هم درصدد ورود به عرصه تولیدكنندگان پنل های اولد است تا بتواند با رقبای قدرتمند خود نظیر سامسونگ به رقابت بپردازد.
شارپ درصدد افزایش تولید پنل های اولد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، از آنجائیكه سامسونگ هم اكنون بزرگ ترین تولیدكننده نمایشگر و پنل های اولد (OLED) در جهان است، خیلی از شركت های تكنولوژی هم درصدد رقابت با این شركت بزرگ كره ای هستند.

سامسونگ كه تابحال تنها تامین كننده پنل و نمایشگرهای اولد برای آیفون های شركت آمریكایی اپل به شمار می رفت، حالا به نظر می آید كه باید در انتظار رقبای قدرتمند و جدیدی باشد كه امكان دارد یكه تازی اش را در این زمینه به شدت به مخاطره بیاندازد.

به نظر می رسد كه جایگاه سامسونگ بعد از چانه زنی های اپل بر سر كاهش قیمت تامین پنل های اولد و سپس تلاش این شركت برای جایگزینی سامسونگ با برخی دیگر از رقبایی كه حاضر بودند با قیمت پایین تری این قطعه را برای اپل تولید كنند، متزلزل شد.

یكی از پررنگ ترین و بزرگ ترین رقبای سامسونگ در زمینه تولید پنل های اولد، همواره شركت كره ای ال جی (LG) بوده است كه تلاش های بسیاری در خصوص جایگزین سامسونگ شدن داست و با اپل بر سر تامین بخش اعظمی از پنل های اولد به مذاكره و گفت وگو نشست تا نتیجه داد.

یكی دیگر از گزینه های احتمالی برای جایگزینی سامسونگ، شركت ژاپنی شارپ بود كه حالا می خواهد با گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه تولید پنل های اولد، با شركت های تولیدكننده موبایل و نمایشگر در جهان به موافقت برسد و به افزایش سودآوری و درآمدزایی خود بپردازد.

كاتسواكی نومورا - مدیر ارشد اجرایی شركت شارپ - در این باره اظهار نمود كه این شركت می خواهد تولید نمایشگر و پنل های با كیفیت از نوع اولد (OLED) خویش را به قدری افزایش و توسعه دهد تا بتواند بخش موردنیاز شركت هایی نظیر اپل را تامین كند و به صادرات محصولات خود بپردازد.




زمان: 13:11:13
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4507
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل