اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی خوب بوده است

وزیر ارتباطات خبر داد:
بی بدیل پرداز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینكه اعتماد به پیام رسان های داخلی نیازمند زمان و وضع برخی قوانین و مقررات است، اظهار داشت: گزاره ای كه گفته می گردد پیام رسان های داخلی مورد استقبال مردم قرار نگرفته اند را به صورت مطلق و صددرصدی قبول ندارم.
اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی خوب بوده است

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه سفر خود به شهرستان باغملك در جمع خبرنگاران در مورد استقبال مردم از پیام رسان های داخلی اظهار نمود: من چنین اعتقادی ندارم كه عنوان می گردد مردم از پیام رسان های داخلی استقبال نكرده اند.

وی با بیان این كه ظرفیت پیام رسان های داخلی جهت استفاده مردم مطلوب بوده است، اضافه كرد: اعتماد به پیام رسان های داخلی و نصب آنها توسط مردم با عنایت به شرایط فعلی و توانمندی های این نرم افزارها خوب بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان كرد: نصب این نرم افزارها توسط مردم نیاز به زمان دارد تا مردم به این نرم افزارها اعتماد بیشتری كنند. در این زمینه در بعد اعتماد عمومی باید مقررات و قوانینی در نظر گرفته تا اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی بیشتر شود.

آذری جهرمی افزود: پیام رسان های داخلی باید به لحاظ فنی، ظرفیت های نرم افزارهای خویش را توسعه دهند. همینطور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم باید به لحاظ زیرساختی اقدامات بیشتری در این حوزه انجام دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد این كه هنوز بخشی از مردم از فیلترشكن در كشور استفاده می نمایند، عنوان كرد: پیام رسان های داخلی مورد استقبال بخشی از مردم نبوده است اما من در مورد رفع فیلتر اظهار نظری نمی كنم و در این زمینه باید از مرجع آن سوال كرد.

گسترش خدمات ایرانسل در تمام نقاط روستایی و جاده ای تحت پوشش همراه اول در خوزستان


زمان: 21:27:20
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4590
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل