كاهش عمدی سرعت گوشی های آیفون ادامه دارد

كمبود باتری آیفون ۶ و ۶پلاس؛
به گزارش بی بدیل پرداز خیلی از كاربران گوشیهای آیفون ۶ كه تحت تاثیر كاهش عمدی سرعت گوشی توسط اپل، باید باتری گوشی خویش را تعویض می كردند، هم اكنون با كمبود باتری روبرو شده اند.
كاهش عمدی سرعت گوشی های آیفون ادامه دارد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت the star، كاربران گوشیهای قبلی و قدیمی تر مثل آیفون ۶ كه تحت تاثیر اقدام اپل به كاهش عمدی سرعت پردازنده و عملكرد گوشیهای قبلی و قدیمی تر باید باتری گوشیهای خویش را تعویض می كردند، حالا با كمبود ذخایر باتری گوشیهای آیفون در ایالات متحده آمریكا و سایر كشورهای جهان رو به رو شده اند.

فروشگاه های محصولات اپل و همینطور مراكز خدمات بعد از فروش رسمی این شركت آمریكایی اخیرا اعلام نموده اند كه با عنایت به هجوم كاربران محصولات اپل و گوشیهای قبلی و قدیمی تر همچون آیفون ۶ به این فروشگاه ها، متاسفانه اپل هم اكنون در سراسر جهان با كمبود ذخایر باتری های مخصوص این گوشیها مواجه شده است.

مراكز خدمات بعد از فروش محصولات اپل همینطور در بیانیه ای به كاربران گوشیهای آیفون ۶ اعلام نمودند كه باید تا ماه مارس و شاید تا اوایل آوریل سال جاری میلادی ۲۰۱۸ منتظر بمانند تا باتری های تولید شده در دسترس آنها قرار بگیرد.

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود كه بعد از انتشار گزارش های فراوان، بالاخره شركت اپل پذیرفت كه به علت مشكلات در رابطه با باتری های قدیمی گوشیهای قبلی، سرعت عملكرد و پردازنده این گوشیها را كاهش داده است اما بعد از شكایت های بسیاری از جانب كاربران، به آنها قول داد كه باتری آیفون های قبلی و قدیمی تر را با مبلغ ۲۹ دلار تعویض می كند.

پس از اعلام این كاهش هزینه باتری آیفون، دارندگان و كاربران این گوشیها به منظور دریافت، خرید و تعویض باتری به مراكز خدمات بعد از فروش و فروشگاه های رسمی اپل رجوع كردند اما حالا گفته می گردد كه باید برای دریافت باتری جدید گوشیهای خود چند ماه دیگر هم صبر كنند.

در این میان دارندگان گوشی آیفون ۶ و ۶ پلاس از سایر گوشیهای آیفون باید مدت زمان بیشتری را در صف انتظار باقی بمانند. خیلی از افراد و تحلیلگران بر این باورند كه اپل به منظور افزایش میزان فروش گوشیهای جدید خود نظیر آیفون ۸، ۸ پلاس و ۱۰ (ایكس) تصمیم گرفته است كه سرعت عملكرد گوشیهای قبلی خویش را كاهش بدهد.

اما اكنون اسناد داخلی اپل كه برای فروشگاه های اپل و تعمیركنندگان مجاز ارسال شده است و در اختیار وب سایت MacRumors قرار گرفته اند، حاكی از آن هستند كه باتری آیفون ۶ پلاس كه زمان عرضه آن به سال ۲۰۱۴ می رسد، تا اواخر ماه مارس و اوایل آوریل سال جاری میلادی ۲۰۱۸ در انبار های اپل موجود نخواهد بود.

البته لازم به ذكر است كه مدت زمان های عرضه شده توسط انبارهای اپل هم اكنون تنها مخصوص كشور ایالات متحده آمریكا هستند و زمان عرضه و تعویض باتری آنها در سایر كشورهای جهان متفاوت خواهد بود.





 

زمان: 19:16:49
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4443
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , خدمات , سایت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل