دیوار سد راه احتكارگران ممنوعیت انتشار آگهی فروش ژل های بهداشتی و محلول های الكلی

بی بدیل پرداز: سایت دیوار آگاهی داد با قوانین سخت گیرانه جلوی گرانفروشی محتكران مواد ضدعفونی را گرفته است و بعد از این انتشار آگهی فروش ژل های بهداشتی، محلول های الكلی و دیگر محصولات پیش گیری از كرونا را ممنوع كرده است.
دیوار سد راه احتكارگران ممنوعیت انتشار آگهی فروش ژل های بهداشتی و محلول های الكلی

سایت دیوار اعلام نمود برای جلوگیری از سوء استفاده احتكارگران و گران فروشان انتشار هر گونه آگهی فروش محلول های الكلی، ژل های ضدعفونی و دیگر محصولات پیش گیری از كرونا را ممنوع كرده است. دیوار قبل از این هم مانع انتشار آگهی فروش غیرمجاز ماسك های طبی شده بود.
در شرایطی كه بعد از شیوع كرونا دسترسی به مواد ضدعفونی كننده و ماسك برای مردم سخت شده و این كالاها به خاطر افزایش تقاضا در بازار نایاب شده اند، سوءاستفاده گران در اقدامی غیرقانونی مشغول به احتكار و گران فروشی هستند. قیمت های نجومی كه محتكران در ازای كالاهای ضدعفونی كننده و الكلی درخواست می كنند آرامش روانی مردم را از بین برده و منجر به فسادهای گسترده شده است.
برای جلوگیری از سوء استفاده احتكارگران و پیش گیری از گران فروشی، دیوار همه آگهی هایی را كه با عناوین زیر و موارد مشابه و تركیب آنها ثبت شوند منتشر نخواهد كرد: محلول ضدعفونی مایع ضدعفونی اسپری ضدعفونی پد الكلی انواع محلول های الكل ژل های بهداشتی و آنتی باكتریال ژل های شست وشو ژل های ضدعفونی محلول های ضدعفونی كننده اسپری های الكلی محصولات پاك كننده دست
منع انتشار آگهی ها محدود به این عناوین نیست و هر گونه موارد مشابه و عناوینی كه به قصد دور زدن این محدودیت ها ثبت شوند، از طرف تیم نظارت دیوار بررسی شده و از انتشار آنها جلوگیری خواهد شد. دیوار اعلام نموده تمام آگهی هایی كه محتوای مشابه دارند و قبل تر انتشار یافته اند، از روی سایت و اپلیكیشن حذف شده اند و بعد از این امكان نمایش نخواهند داشت.
دیوار قبل از این در ایام اولیه شیوع كرونا در ایران، انتشار آگهی فروش هرگونه ماسك طبی را هم ممنوع كرده بود.
۲۱۲۱


منبع:

زمان: 15:08:12
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3483
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , سایت , قوانین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل