سامسونگ تكنولوژی نمایشگر تاشو را به غول های آمریكایی می فروشد

به گزارش بی بدیل پرداز به نظر می آید كه سامسونگ می خواهد تكنولوژی گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را به اپل و گوگل بفروشد.
سامسونگ تكنولوژی نمایشگر تاشو را به غول های آمریكایی می فروشد
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، حدود یك سال است كه غول های تكنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اطلاع داده اند.
از آنجائیكه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شركت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه كار كنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راكد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای كاربران و شركت های تولیدكننده موبایل به ارمغان بیاورد.
حالا جدیدترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت تك رادار از آن حكایت می كند كه سامسونگ می خواهد تكنولوژی به كار رفته در صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر گلكسی فولد خویش را به شركت های آمریكایی اپل و گوگل بفروشد تا علاوه بر كمك به آنها برای توسعه، طراحی و تولید گوشیهای هوشمند تاشو، قدرت و تكنولوژی های جدید خویش را به رخ رقبای آمریكایی خود بكشاند و بدین ترتیب برتری جایگاه خویش را به سایر غول های تكنولوژی كه همواره در مورد فناوری های نوین حرفی برای گفتن داشته اند، ثابت كند.
با اینكه تولیدكنندگان موبایل و غول های تكنولوژی متعددی در جهان به سمت و سوی توسعه، طراحی و تولید گوشیهای هوشمند تاشو روی آورده اند، اما بعضی از آنها همچون اپل به نظر می آید كه هنوز برنامه ای برای عرضه یك گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر ندارند. برخلاف شركت آمریكایی اپل، برخی دیگر از شركت های آسیایی همچون سامسونگ و هواوی گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود ربوده اند و در این حوزه پیشتازی می كنند. در همین راستا، سامسونگ و هواوی از دو گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی و پرده برداری كرده اند و نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران و علاقمندان را به سمت و سوی خود جذب كرده اند.
دو مدل گوشی هوشمند تاشویی كه تابحال توسط سازندگان موبایل معرفی و رونمایی شده است، گلكسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایكس است كه بر مبنای تازه ترین گزارش ها و تحلیل های صورت گرفته، به نظر می آید كه با استقبال بی نظیری از جانب كاربران برخوردار شود اما جالب اینجاست كه این طور كه به نظر می آید اپل قصد ندارد در آینده ای نزدیك به تولید و توسعه گوشیهای هوشمند تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر بپردازد ازاین رو سامسونگ در این مرحله، از سایر غول های تكنولوژی و شركت های تولیدكننده موبایل سبقت گرفته و در جایگاه جلوتر و بهتری نسبت به رقبای قدرتمند خود قرار دارد.
از برندهای تكنولوژی كه به توسعه و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر پرداخته و یا خواهند پرداخت، می توان به سامسونگ، هواوی، اوپو، موتورولا، شیائومی، زد تی ای و ال جی اشاره نمود.
همانطور كه پیش تر هم خیلی از تحلیلگران برآورد كرده بودند، سامسونگ از این طریق قادر خواهد بود درآمد و سودآوری كلان و هنگفتی را به جیب زده و بدین ترتیب بتواند از لحاظ مالی هم از رقبای قدرتمندش پیشی بگیرد و به توسعه تكنولوژی های بهتری در آینده اقدام نماید.



زمان: 14:52:20
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4229
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , تكنولوژی , سامسونگ , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل