رومینگ نسل چهارم در ۴۲ كشور جهان

از سوی اپراتور دوم انجام می شود
به گزارش بی بدیل پرداز مشتركان ایرانسل می توانند در سفر به ۴۲ كشور جهان از سرویس رومینگ نسل چهار (LTE) استفاده نمایند.
رومینگ نسل چهارم در ۴۲ كشور جهان

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، ایرانسل اعلام نمود مشتركان این اپراتور علاوه بر بهره مندی از گسترده ترین شبكه رومینگ بین الملل نسل سه در ۱۴۵ كشور و با ۲۶۸ اپراتور، این امكان را دارند كه از سرویس رومینگ نسل چهار هم در ۴۲ كشور و ۵۵ اپراتور استفاده كنند.
بر این اساس ایرانسلی هایی كه قصد سفر به خارج از كشور را دارند، می توانند با رجوع به وب سایت ایرانسل به نشانی irancell. ir/roaming با جست وجوی كشور مقصد، از برقراری سرویس رومینگ با اپراتورهای آن كشور اطمینان حاصل كنند و با شماره گیری كد *۱۱۱*۱# از سیم كارت خود و یا با استفاده از اپلیكیشن ایرانسل من از این سرویس استفاده كنند.
مشتركان ایرانسل علاوه بر رجوع به وب سایت، می توانند از شماره ایرانسلی خود، نام كشور مقصد را (به فارسی یا انگلیسی) به شماره ۵۵۵ ارسال و تعرفه های رومینگ كشور مدنظرشان را دریافت كنند.
همچنین امكان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، با استفاده از شماره گیری كد دستوری *۷# و یا استفاده از اپلیكیشن یا نسخه وب نرم افزار ایرانسل من به نشانی my. irancell. ir امكان پذیر است.
سرویس رومینگ نسل چهار (۴G/LTE) بزرگترین اپراتور دیتای ایران در كشورهای تركیه، امارات متحده عربی، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عمان، قطر، عربستان، كویت، افغانستان، اتریش، بلژیك، دانمارك، آلمان، كره جنوبی، نروژ، روسیه، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان، فرانسه، تایلند، چین، جمهوری چك، ایتالیا، مصر، تاجیكستان، سریلانكا، رومانی، اسپانیا، كامرون، هنگ كنگ، جزایر موریس، لوكزامبورگ، ایسلند، اردن، استرالیا، سوئیس، اوگاندا، ژاپن، سنگاپور و مجارستان به مشتركان ایرانسل عرضه شده است.


 

زمان: 20:06:07
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4516
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپراتور , اپل , اپلیكیشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل