امكان گفت وگوی آنلاین در برنامه كاربردی ایرانسل من فراهم گردید

بی بدیل پرداز امكان گفت وگوی آنلاین در برنامه كاربردی ایرانسل من فراهم گردید
امكان گفت وگوی آنلاین در برنامه كاربردی ایرانسل من فراهم گردید
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشتركان بزرگترین اپراتور دیتای كشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار كاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امكانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفت و گوی آنلاین می توانند با كارشناسان مركز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ?? ساعت شبانه روز و هفت روز هفته گفت وگو كنند و با طرح پرسش ها، مشكلات و درخواست های خود، پاسخ های لازم را در همان زمان دریافت كنند.


پیش از این، نزدیك به سه سال قبل، ایرانسل در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همچنین با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشتركانی كه تمایل دارند به جای تماس با مركز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خویش را به صورت آنلاین مطرح كنند سامانه گفت وگوی آنلاین (Chat) را در وب سایت خود توسعه داده بود.

همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشتركان خود، نسبت به راه اندازی نخستین مركز ارتباط با مشتریان به صورت شبانه روزی، نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشتركان تلفن همراه، نخستین نرم افزار كاربردی كنترل یكپارچه حساب كاربری و نخستین سامانه های پشتیبانی مشتركان در شبكه های اجتماعی اقدام نموده بود. در كنار نرم افزار كاربردی «ایرانسل من»، وب سایت این سرویس نیز در دسترس مشتركان ایرانسل قرار دارد و امكان كنترل و مدیریت حساب های ایرانسلی را برای كاربران رایانه های شخصی از طریق مرورگر وب امكان پذیر كرده است. مشتركان ایرانسل می توانند برای دریافت و نصب نرم افزار كاربردی «ایرانسل من» به وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell رجوع كنند. همچنین نسخه وب این اپلیكیشن در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشتركان ایرانسل قرار گرفته است. كاربران اندرویدی نیز می توانند از طریق فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و كافه بازار این نرم افزار كاربردی را دانلود و نصب كنند. برای كاربران سیستم عامل IOS نیز این نرم افزار از طریق فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است. 2121

زمان: 14:28:47
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4543
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آنلاین , اندروید , سایت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل