ارتقای گلكسی اس ۷ اكتیو به اندروید اوریو

بی بدیل پرداز: سامسونگ اعلام نموده است كه آخرین عضو از خانواده گوشیهای سری ۷ یعنی گلكسی اس ۷ اكتیو هم به اندروید اوریو مجهز خواهد شد.
ارتقای گلكسی اس ۷ اكتیو به اندروید اوریو
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، با اینكه مدت زیادی از زمان رونمایی و عرضه نسخه ۸ سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید اوریو ( Android Oreo) گذشته است، اما تابحال تعداد اندكی از گوشیهای هوشمند و جدیدترین پرچمداران ساخت شركت های مختلف تولیدكننده موبایل به این نسخه جدید از اندروید مجهز شده اند.

هرچند كه سامسونگ در بین تولیدكنندگان موبایل در تجهیز و به روزرسانی گوشیهای جدید و به ویژه پرچمداران خود فعالیت های گسترده و فعالانه ای داشته، حالا اعلام نموده است كه آخرین عضو از خانواده گوشیهای سری اس ۷ یعنی گلكسی اس ۷ اكتیو (Galaxy S۷ Active ) هم بزودی به نسخه ۸ اندروید موسوم به اندروید اوریو (android oreo) مجهز خواهد شد.

برندهای تكنولوژی و شركت های تولیدكننده موبایل در سراسر جهان كه از سیستم عامل اندروید برای پلتفرم گوشیهای خود استفاده می نمایند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه های جدید اندروید توسط گوگل بعنوان شركت توسعه دهنده این سیستم عامل، نسخه های دریافتی را با عنایت به نیاز و قابلیت های گوشیهای هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی كرده و سپس آن را به صورت همگانی در دسترس عموم كاربران گوشیهای موردنظر قرار داده و منتشر كنند.

گزارش های انتشار یافته از جانب وب سایت Wi-Fi Alliance كه عموما نشان دهنده انتشار بروزرسانی جدید برای سیستم عامل گوشیهای مختلف است، حالا این دفعه نام گلكسی اس ۷ اكتیو را نشان داده است. این بدان معناست كه اندروید اوریو بزودی به گلكسی اس ۷ اكتیو هم قدم بگذارد.

سری گوشیهای سامسونگ با پسوند و نام اكتیو همچون گوشیهای مستحكم، قدرتمند و استوار این شركت كره ای به شمار می روند. البته این گوشی از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با گلكسی S۷ معمولی ندارد و تنها بدنه آن به شكلی تولید شده كه در برابر ضربه بسیار مقاوم و محكم باشد. این گوشی هوشمند از یك باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد كه برای كاربران فعال در محیط های كاری مناسب خواهد بود.

گلكسی اس ۷ اكتیو از یك صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با كیفیت QHD بهره می برد و تراشه پردازنده آن اسنپ دراگون ۸۲۰ است. این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار می باشد و یك دوربین ۱۲ مگاپیكسلی در پشت و یك دوربین ۵ مگاپیكسلی هم در جلوی آن دیده می گردد. گوشی Galaxy S۷ Active نزدیك به ۱۸۵ گرم وزن و ۹٫۹ میلی متر هم ضخامت دارد.




زمان: 14:52:53
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4499
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل