گوشیهای شبه آیفون ۱۰ چینی هم آمد

بی بدیل پرداز: اخیرا تصاویری از دو گوشی جدید و پرچمدار شركت اوپوی چینی انتشار یافته كه طراحی شكل ظاهری آن بسیار به آیفون ۱۰ اپل شبیه است.
گوشیهای شبه آیفون ۱۰ چینی هم آمد
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت androidauthority، شركت اوپو كه یكی از تولیدكنندگان گوشیهای هوشمند چینی است و در این كشور فعالیت های بسیار گسترده ای دارد، مقرر است بزودی از گوشیهای پرچمدار جدید ۲۰۱۸ خود تحت عنوان آر ۱۵ و آر ۱۵ پلاس رونمایی كند؛ حالا تصاویری از این دو گوشی چینی در فضای مجازی انتشار یافته است كه به وضوح نشان داده است شكل ظاهری و طراحی این دو محصول بسیار شبیه به آیفون ۱۰ اپل است.

به نظر می رسد شركت های چینی كه به كپی كردن برندهای مشهور و خوش نام جهان معروف هستند، تصمیم گرفته اند با شبیه سازی به آیفون ۱۰ به تعداد طرفداران و كاربران خود بیفزایند و سهم بالایی از بازار چین و كشورهای دیگر را از آن خود كنند.

حاشیه صفحه نمایش این گوشیهای اندرویدی چینی بسیار باریك است و در این مورد بسیار همانند آیفون ۱۰ هستند اما برخلاف آن، نوار حاشیه پایین صفحه نمایش نمایش را حفظ نموده است. اما درمجموع باید اظهار داشت كه پنل جلوی گوشی بیشتر با صفحه نمایش پوشانده شده است.

البته از آنجائیكه هنوز این دو محصول رونمایی و معرفی نشده اند، جزئیات و اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست اما انتظار می رود این گوشی با سیستم عامل اندرو.ید ۸.۱ اوریو و ترشاه اسنپ دراگون سری ۷۰۰ كوالكام عرضه شود.

همچنین این دو گوشی احیانا به قابلیت های سه بعدی و واقعیت مجازی هم مجهز خواهد شد، ازاین رو از سیستم تشخیص چهره و ایموجی های متحرك هم پشتیبانی خواهد نمود.

البته اوپو تنها شركتی نیست كه از طراحی و شكل ظاهری آیفون ۱۰ اپل الهام گرفته، بلكه بخ نظر می رسد هواوی، ایسوس و ال جی هم از بزرگ بودن پنل جلویی گوشی و بی حاشیه بودن صفحه نمایش آن برای طراحی محصولات و پرچمداران جدید خود بهره برده اند.










زمان: 17:23:52
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4454
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل