اپل باز هم آتش گرفت

به گزارش بی بدیل پرداز گزارش های انتشار یافته از آن حكایت می كند كه ایرپاد بی سیم اپل آتش گرفته است.
اپل باز هم آتش گرفت

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، آن طور كه به نظر می رسد كاربران در فضای مجازی همچنان باید شاهد آتش گرفتن و یا منفجر شدن دستگاههای الكترونیكی خود و یا دیگر كاربران باشند. حدودا می توان گفت هر ماه خبری از آتش گرفتن یك لپ تاپ، باتری یك گوشی هوشمند، یك تبلت و سایر دستگاههای الكترونیكی و هوشمند بوده ایم.

حالا یكی از كاربران در فضای مجازی اقدام به انتشار گزارش و تصاویری از آتش گرفتن ایرپاد بی سیم خود كرده است كه باعث تعجب خیلی از كاربران شده است.

ایرپاد بی سیم محصولی است كه اپل به منظور حذف جك ۳.۵ میلیمتری از گوشیهای خود معرفی و روانه بازار كرد.

جیسون كلون، كاربری كه ایرپادش دچار آتش سوزی شده است، در مورد شریح این واقعه می گوید: " خوشبختانه وقتی كه من ایرپاد را از گوش هایم بیرون آوردم، دچار احتراق و آتش سوزی شد و صدمه و آسیب جسمی به من وارد نكرد اما می توان اظهار داشت كه گوشی سمت راست آن به صورت كامل از بین رفته است".

وی در ادامه می گوید: " هنگامی كه از باشگاهی ورزشی در شهر سن پترزبورگ روسیه خارج می شدم، یك دود سفیدی را كه از گوشی سمت راست ایرپاد بیرون می آمده، مشاهده كردم كه باعث شد فورا آنها را از گوش های خود خارج كنم".

وی تاكید می كند كه به هنگام خارج شدن دود از گوشیها، هیچ گونه احساس داغی و سوختن حاصل از آتش گرفتن ایرپاد نداشته است و تنها با مشاهده دود، ترسیده و آنها را فورا از گوش هایش خارج كرده است.

همانند سایر دستگاههای الكترونیكی كه تاكنون دچار احتراق و آتش گرفتگی شده اند، مقصر اصلی سوختگی گوشیهای ایرپاد اپل هم باتری های این محصول است و از انجا كه محتویات درون هر باتری قابل احتراق است، این امكان برای خیلی از محصولات الكترونیكی حاوی باتری هم وجود دارد.

این كاربر با انتشار گزارش و تصاویر حاصل از سوختگی ایرپادها در فضای مجازی اینترنت، شركت سازنده آن یعنی اپل را متوجه مبحث ساخته است و اپل هم در جوابیه ای اعلام نموده است كه در حال بررسی مشكل مذكور است.





 

زمان: 14:42:14
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4289
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل