استیکرهای ساخت هوش مصنوعی به واتس اپ می آیند

به گزارش بی بدیل پرداز، واتس اپ سرگرم آزمایش برای امکان ایجاد استیکرهای سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی مولد است.
استیکرهای ساخت هوش مصنوعی به واتس اپ می آیند

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، وبسایت WABetaInfo گزارش کرد که این خصوصیت برای تعداد اندکی از آزمایش کنندگان از راه برنامه بتای گوگل پلی، قابل دسترس شده است.

کسانی که در این آزمایش شرکت دارند، هنگامی که کیبورد را در تب استیکر باز می کنند، یک دکمه «تولید» (Create) را مشاهده خواهند کرد. این هوش مصنوعی، استیکرهایی را به شما نشان خواهد داد تا از میان آنها برگزیده و به اشتراک بگذارید. این استیکرها به سادگی قابل تشخیص هستند و دریافت کننده، وقتی آنها را می بیند امکان دارد آگاه شود که تولید هوش مصنوعی هستند.

آن طور که وبسایت WABetaInfo گزارش کرده است، هر استیکری که به نظرتان نامناسب یا غیراخلاقی باشد را می توانید به شرکت «متا» (شرکت مادر واتس اپ) گزارش کنید.

یک سخنگوی شرکت «متا» به وبسایت فناوری انگجت اظهار داشت: تجربه های هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما مجموعه ای از آنها را به صورت عمومی در یک ظرفیت محدود، آزمایش می نماییم.

بر اساس گزارش انگجت، هوش مصنوعی مولد سال جاری وارد بخش های بیشتر از اپلیکیشن های محبوب شده و ازاین رو، مشاهده اینکه واتس اپ، استیکرهای ساخته شده با هوش مصنوعی را معرفی می کند، غیرمنتظره نیست. این ابزار می تواند سبب شود چت های واتس اپ شخصی تری به نظر برسند و افراد مجبور نباشند از استیکرها، تصاویر متحرک و تصاویر کمدی تکراری، استفاده نمایند. بر اساس گزارش ها، خصوصیت مشابه به اینستاگرام و مسنجر هم اضافه خواهد شد.




زمان: 20:21:55
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 247
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل