استوری تلگرام برای کاربران پولی به بازار آمد

به گزارش بی بدیل پرداز، خصوصیت جدید استوری که تلگرام وعده داده بود، به بازار آمد اما فعلاً برای کاربران سرویس اشتراکی این پیام رسان قابل دسترس است.
استوری تلگرام برای کاربران پولی به بازار آمد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، ماه گذشته اعلام نموده بود این برنامه پیامرسان بزودی خصوصیت استوری را اضافه کرده و به کاربران امکان می دهد افرادی که می توانند استوری آنها را مشاهده کنند و همینطور مدت نمایش استوری را کنترل کنند. کاربران گوناگونی در توییتر اعلام نمودند که این خصوصیت جدید را مشاهده کرده اند.

استوری های تلگرام، شبیه خصوصیت مشابه در مسنجر فیسبوک است و به صورت حباب های قابل گسترش در بالای فهرست مکالمه، نشان داده می شود. کاربران می توانند انتخاب کنند که استوری برای همه قابل مشاهده باشد و همزمان، انتخابهای دیگری شامل امکان مشاهده فقط برای مخاطبین (به استثنای) و مخاطبین منتخب یا دوستان نزدیک را دارند.

همچنین میتوان زیرنویس و لینک به استوری اضافه کرد و دیگران را تگ کرد. کاربران همینطور می توانند عکس ها و ویدئوهای گرفته شده توسط دوربین های جلو و عقب را به صورت همزمان، مانند پست های موجود در اپلیکیشن بی ریل (BeReal)، به اشتراک گذارند.

اگر کاربران مایل نباشند پست های مخاطب خاصی را مشاهده کنند، می توانند آنها را به فهرست مخفی بخش مخاطبان خود اضافه کنند. به علاوه، کاربران می توانند انتخاب کنند که استوری آنها بعد از چه مدتی، ناپدید شود. استوری تلگرام می تواند مانند سرویسهای دیگر، بعد از ۲۴ ساعت یا بعد از شش، ۱۲ یا ۴۸ ساعت ناپدید شود. همینطور میتوان استوری ها را به صورت دائم در صفحه پروفایل خود نمایش داد و همزمان، تنظیمات حریم خصوصی را برای هر پست، برگزید.

همه می توانند استوری ها را مشاهده کرده و به آنها واکنش نشان دهند. با این وجود، برای ارسال استوری، کاربران باید مشترک سرویس "تلگرام پریمیوم" باشند. برای این منظور، کاربران باید جدید ترین نسخه تلگرام را داشته باشند و ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنند.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری انگجت، سرویس اشتراکی تلگرام که سال قبل ارائه شد، امکاناتی مانند بارگذاری چهار گیگابایت داده، دانلود سریع تر، استیکرهای منحصر و تبدیل صدا به متن دارد.




زمان: 10:40:15
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 335
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل