بروز اختلال جهانی در واتس اپ

به گزارش بی بدیل پرداز، امکان ارسال و دریافت پیام در واتس اپ برای کاربران در مناطق مختلف جهان از آسیا تا آفریقای جنوبی و اروپا مختل شده است.
بروز اختلال جهانی در واتس اپ

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، خیلی از کاربران در شبکه های اجتماعی امروز اعلام نمودند قادر به دریافت یا ارسال پیام در واتس اپ نیستند.

بر این اساس، بعد از گشودن این برنامه پیامرسان، کاربران مکالماتشان را می توانند مشاهده کنند اما قادر به ارسال یا دریافت پیام نیستند. پیامی مکررا برای خیلی از کاربران در بالای برنامه با این مضمون که واتس اپ درحال اتصال به سرور است نشان داده می شود اما اتصالی روی نمی دهد.

سخنگوی واتس اپ اعلام نمود از اینکه برخی از کاربران هم اکنون برای ارسال پیام به مشکل برخورد کرده اند، آگاه هستیم و در کوشش برای بازگرداندن هر چه سریع تر واتس اپ برای آنها هستیم.

وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام نمود کاربران مشکل دسترسی به واتس اپ را درست قبل از ساعت هشت بامداد روز سه شنبه گزارش کردند و تا سال هشت و ۳۰ دقیقه، بیشتر از ۱۲ هزار گزارش به این وبسایت ارسال شد. بیشتر از ۶۸ هزار کاربر در انگلیس، ۱۹ هزار کاربر در سنگاپور و ۱۵ هزار نفر در آفریقای جنوبی، اختلال واتس اپ را گزارش کرده اند.

واتس اپ یکی از پرکاربردترین سرویسهای پیام رسان در جهان است و بیشتر از دو میلیارد کاربر فعال دارد. طبق گزارش گاردین، متا که شرکت مادر واتس اپ است، هنوز در رابطه با اختلال واتس اپ اظهارنظر نکرده است.




زمان: 10:01:35
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 467
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: پیام رسان , سایت , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل