تقویت امنیت کاربران واتساپ با یک گزینه جدید

بی بدیل پرداز: واتساپ با فراهم کردن امکان مخفی کردن شماره تلفن خود از دیگران، امنیت را برای کاربران گروه ها در این پیامرسان، تقویت می کند.
تقویت امنیت کاربران واتساپ با یک گزینه جدید

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، بطور معمول نام کاربرانی که در یک گروه واتس اپی حضور دارند، از یکدیگر پنهان می شود. البته ادمین گروه ها استثنا بوده و از نام همه کاربران، باخبر هستند. اما همان طوری که وب سایت WABetaInfo توضیح می دهد، اگر بخواهید به پیامی در یک گروه جواب دهید، شماره تلفن شما ناگهان برای همه، قابل مشاهده می شود و ناشناس بودن را از دست می دهید. اما با بهره گیری از خاصیت "حریم خصوصی شماره تلفن" (Phone Number Privacy)، چنین مشکلی دیگر وجود نخواهد داشت و کاربران می توانند اطلاعات تماس خودرا از دید های کنجکاو پنهان کنند.



تصاویر موجود در گزارش این وب سایت، نشان میدهد که یک گزینه جدید "حریم خصوصی شماره تلفن" در منوی اطلاعات گروه وجود خواهد داشت. ضربه زدن روی ورودی، موجب می شود هشداری ظاهر شود که به شما اطلاع می دهد حتی اگر می خواهید جزییات خودرا پنهان کنید، هنوز هم عده ای هستند که می توانند شماره شما را ببینند.

علاوه بر افرادی که آنها را به عنوان مخاطب در گوشی خود ذخیره کرده اید و افرادی که شماره شما را از چت های دیگر دارند، ادمین گروه ها یکی از استثناها خواهند ماند. همچنین، اگر نیاز به تماس با شخصی دارید که شماره اش مخفی است، می توانید برای او درخواستی بفرستید تا جزییات تماس خودرا با شما به اشتراک بگذارد.

توجه داشته باشید که فقط اعضای گروه به این ابزار دسترسی دارند. اگر شما گروه را به وجود آورده اید یا ادمین هستید، واتساپ به شما اجازه نمی دهد شماره تلفن خودرا پنهان کنید.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، با دانلود تازه ترین نسخه آزمایشی بتای واتساپ برای اندروید از فروشگاه گوگل پلی یا نسخه iOS واتساپ از فروشگاه اپ استور اپل، می توانید گزینه "حریم خصوصی شماره تلفن" را امتحان نمایید.





منبع:

زمان: 20:03:43
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 368
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , اندروید , پیام رسان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل