فعالان زیست بوم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند

به گزارش بی بدیل پرداز، ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت ها و خانه های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام نمود.
فعالان زیست بوم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر ساله نمایشگاه اینوتکس بعنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می گردد.
امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می گردد که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشورها دارد.
توانمندسازی کارآفرینان و شرکتهای دانش بنیان و صنایع خلاق از راه عرضه موفقیت های شان، تأمین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و هم برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری همچون اهداف برگزاری این رویداد است، ازاین رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می آیند.
در همین راستا علاوه بر شرکتهای دانش بنیان، فناوران، سرمایه گذاران، استارت آپ ها، شرکتهای خلاق حوزه فناوری های فرهنگی و نرم هم به همراه خانه های خلاق و نوآوری فرصت حضور خواهند داشت تا خود و دستاوردهای شان را معرفی کنند.
گفتنی است، ستاد توسعه فناوری فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در جهت حضور فعالان بزرگ زیست بوم صنایع خلاق گام هایی برداشته است.
این شرکت ها که در حوزه های پویانمایی و پی نمایی، صنعت بازی، آموزش و یادگیری، صنایع دستی و فرهنگی، اسباب بازی، نوشت افزار، فناوری های اجتماعی، صنعت سینما و هنرهای نمایشی، طراحی، ظواهر و سبک پوشش و... هستند می توانند در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ در کنار شرکتهای دانش بنیان حضور یابند.
شرکت ها و خانه های خلاق و نوآوری علاقه مند به حضور در اینوتکس ۲۰۲۳ می توانند با رفتن به اینجا ثبت نام کنند.


منبع:

زمان: 13:03:16
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 359
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آموزش , بازی , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل