راه اندازی دفتر انتقال فناوری در 7 کشور برای سهولت صادرات

یك مقام مسئول خبر داد؛
بی بدیل پرداز: یک مقام مسئول در زمینه فناوری از راه اندازی 7 دفتر انتقال فناوری در کشورهای اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر و نیجریه برای سهولت صادرات محصولات دانش بنیان آگاهی داد.
راه اندازی دفتر انتقال فناوری در 7 کشور برای سهولت صادرات

به گزارش خبرنگارمهر، محمدصالح خالقی فوکال پوینت ایران در شبکه تبادل و فناوری ۸ کشور اسلامی در حاشیه رویداد Tim۲۰۲۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رویداد سرمایه گذاری فناوری، فرصت های سرمایه گذاری به ۷ کشور جهان وفرصت های صادراتی ارائه شد.
وی اظهار داشت: بروکرها و کارگزاران تجارت فناوری از سال قبل اقداماتی انجام دادند و صاحبان محصولات صادراتی را شناسایی نمودند. این شرکتها امکان صادرات به ۷ کشور دیگر را دارند و می توانند بواسطه شبکه فن بازار ملی ایران و کارگزاران تجارت فناوری، محصولات خودشان را به کارگزاران معرفی کنند.
خالقی با اعلان اینکه ما این شرکتها و محصولاتشان را به نمایندگان ۷ کشور دیگر ارائه می نماییم، افزود: توانستیم طی سال جاری تورهای فناوری مختص کارگزاران تجارت فناوری را برگزار نماییم. هر کارگزار تجارت فناوری ملزم بوده ۱۰ الی ۱۵ محصول صادراتی و ۵ فرصت سرمایه گذاری را شناسایی کند.
وی افزود: ما یک تور ۱۰ تا ۱۵ نفره را به کشورهای مالزی و ترکیه اعزام کردیم و در مجموع برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ محصول فرصت سرمایه گذاری و صادراتی به این دو کشور ارائه شد.
خالقی اظهار داشت: ما در تلاش هستیم دفاتر انتقال فناوری جمهوری اسلامی را در ۷ کشور اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر و نیجریه برای رابطه بیشتر زیست بوم نوآوری ایران با ایجاد نماییم.
وی اشاره کرد: از طرف دیگر امیدواریم بتوانیم ارتباط کارگزاران تجارت فناوری بین این کشورها را تقویت نماییم برای اینکه این یک راه میانبر برای تبادلات فناوری بیشتر است. فوکال پوینت ایران در شبکه تبادل و فناوری ۸ کشور اسلامی اظهار داشت: این دفتر حالا در ترکیه راه اندازی شده و مقرر است به زودی در مالزی نیز افتتاح شود.


منبع:

زمان: 11:56:33
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 478
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل