گردهمایی بزرگ استارت آپ ها و دانش بنیان ها در اینوتکس ۲۰۲۳

در ناحیه نوآوری پردیس؛
به گزارش بی بدیل پرداز، دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در اردیبهشت ماه 1402 با گردهمایی 450 استارت آپ و شرکت دانش بنیان در محل ناحیه نوآوری پردیس برگزار می گردد.
گردهمایی بزرگ استارت آپ ها و دانش بنیان ها در اینوتکس ۲۰۲۳

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از مهر، سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس امروز در نشستی خبری که در معاونت علمی برگزار شد، عنوان کرد: اینوتکس ۲۰۲۳ از نوزدهم تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس انجام می شود.
وی با اعلان اینکه ثبت نام استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان از امروز برای حضور در اینوتکس شروع شد و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: اگر متقاضیان تا ۳۰ بهمن ماه ثبت نام کنند، می توانند از ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام برخوردار شوند.
عباسی فشمی اضافه کرد: طبق رایزنی هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم مقرر است به شرکت های دانش بنیان تا ۷۰درصد تخفیف برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تعلق گیرد.
اختصاص بخش سخنرانی بانوان کارآفرین در اینوتکس ۲۰۲۳
وی با تأکید بر این که بخش های مختلفی در نمایشگاه امسال برگزار می شود، اظهار داشت: یکی از بخش های نمایشگاه اینوتکس «بانوان پیشگام» است. در این بخش یک فضایی فراهم شده تا بانوان کارآفرین با برگزاری گعده هایی حول محور فعالیت هایشان سخنرانی کنند. در این بخش جزئیات و چالش های کارآفرینی از دیدگاه بانوان مطرح می شود.
دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس افزود: مخاطبان این بخش تنها خانم ها نیستند و آقایان هم می توانند در بخش بانوان پیشگام حضور یابند.
عباسی فشمی با اشاره به بخش دیگر رویداد اینوتکس اظهار داشت: بخش سیکاف مختص فعالان کسب و کاری است که می توانند با خانواده در این بخش حضور یابند؛ طی سالهای قبل سیکاف با استقبال خانواده ها مواجه گردید.
به گفته وی در رویداد سیکاف کارگاه های استعدادیابی و تفکر خلاق انجام می شود.
وی با اعلان اینکه یکی از بخش های نمایشگاه اینوتکس مربوط به موضوعات عمومی کسب وکار است، اظهار داشت: در استیج دیگر اینوتکس ۲۰۲۳ آینده برخی فناوری ها مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار می گیرد. به عنوان مثال هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
به گفته وی، همین طور در استیج فرون حکمرانی فضایی برای فعالان بخش خصوصی فراهم می آید تا بتوانند حول محور فناوری بحث و بررسی نمایند. در این بخش به دغدغه های استارت آپ ها، اینترنت آنها، مشکلات و موانع پیشرفت آنها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به این که در دوره کرونا خیلی از استارت آپ ها از قطعی اینترنت متضرر شدند می خواهیم در استیج حکمرانی به این مساله بپردازیم. بناداریم در این بخش از مسئولان حوزه دعوت نماییم تا از نزدیک با مشکلات استارت آپ ها آشنا گردند و دغدغه های آنها را بشنوند به این واسطه ارتباط برقرار خواهد شد تا معضلات این بخش مرتفع شود.
دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با اعلان اینکه اینوتکس پیچ یک رقابت استارت آپی است که قبل از نمایشگاه اینوتکس در استانهای مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران همچون استان هایی هستند که اینوتکس پیچ از هفته آتی در آنها برگزار می گردد و به این واسطه استارت آپ ها به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: استارت آپ های برگزیده در اینوتکس اصلی رقابت می کنند و به آنها جوایزی اعطا می شود.
عباسی فشمی با تأکید بر این که ۴۵۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان امکان حضور در اینوتکس ۲۰۲۳ را دارند، اظهار داشت: در سال قبل در بخش ریورز پیچ شش قرارداد و ۷ تفاهم نامه به ارزش ۳۶۰ میلیاردریال منعقد گردید.
وی افزود: در بخش تامین مالی جمعی ۴۵ میلیاردریال و جذب سرمایه ۱۵ میلیاردریالی از دستاوردهای اینوتکس ۲۰۲۲ بوده است.

زمان: 09:12:17
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 383
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اینترنت , پیشرفت , سئو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل