محدودیت دو پلتفرم خارجی برداشته می شود؟

عضو شورای عالی فضای مجازی پاسخ داد
به گزارش بی بدیل پرداز، عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: نهادهای امنیتی بمحض این که احساس کنند شرایط امنیتی به حالت معمولی و عادی خود برگشته است می توانند تصمیم بگیرند که قطعی پلتفرم های خارجی همیشگی نباشد.
محدودیت دو پلتفرم خارجی برداشته می شود؟

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، رضا تقی پور در یک گفت وگوی تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره ی این که آیا محدودیت استفاده از دو پلتفرم خارجی موقتی است و این پیامرسان ها باردیگر وصل می شوند، اظهار داشت: خواهشی که دارم این است که این موارد را از یکدیگر تفکیک نماییم. مواقعی است که زمان جنگ است و همانطور که می دانید کارهای اقتصادی شکل دیگری پیدا می کند و کارهای روزمره شکل عادی را ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این تصمیم فعلی را شورای امنیت کشور گرفته است ولی تصمیمات راهبردی مانند این که باید شبکه ملی اطلاعات درست شود، داخلی ها باید توسعه پیدا کنند و این شبکه باید مستقل باشد، اتفاقا خیلی از پاسخ هایی که کاربران عزیز دادند، همان الزامات شبکه ملی اطلاعات بود؛ بطورمثال گفته اند باید امن و فراگیر باشد و همه کاربرها را پاسخ بدهد.

عضو شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سوال مجری درباره ی این که چون الزامات هنوز کاملا مهیا نیست، پس قطعی و محدودیتی که برروی پلتفرم های خارجی گذاشته شده فعلا نباید همیشگی باشد، اظهار داشت: این امر بستگی به تصمیم نهادهای امنیتی دارد و بمحض این که احساس کنند که شرایط امنیتی به حالت معمولی و عادی برگشته، می توانند تصمیم بگیرند که این اتفاق هم رخ دهد.




زمان: 13:37:49
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 478
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: فضای مجازی , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل