کسب مدال طلا توسط دانشگاه علامه در مسابقات جهانی اختراعات کرواسی

به گزارش بی بدیل پرداز، تیم ایران به سرپرستی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، مدال طلای مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی 2022 را به دست آورد.
کسب مدال طلا توسط دانشگاه علامه در مسابقات جهانی اختراعات کرواسی

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ (Inova Croatia ۲۰۲۲ (Inova، در ۱۹ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ (۱۱ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲)، زیرنظر فدراسیون بین المللی مخترعان(IFIA) و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA) و با حمایت انجمن ها و مراکز نوآوری و اختراعات اروپا در پایتخت کرواسی به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.
بر اساس این گزارش تیم ایران به سرپرستی و مدیریت دکتر سید جلال الدین فرجی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت شهری و متخصص حوزه شهر هوشمند دانشگاه علامه طباطبائی، فاطمه ایزدی، دانشجوی دکترای گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و امیرحسین پاینده و سامان کیوان نیا، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه تهران در میان هزار تیم شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای مسابقات در زیر گروه «تبلیغات و گردشگری» شد.
در این دوره از رقابت ها مخترعانی از ۴۰ کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سوئیس، سوئد، نروژ، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی و ایران حضور داشتند که هزار اختراع، ابتکار و نوآوری آنها در ۲۲ زیر گروه متخلف مورد ارزیابی هیئت داوران این در مسابقات قرار گرفت.
تیم ایران از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم هزینه و مقرون به صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت های بازار و سایر فاکتورهای مورد نظر مسابقه، با طرحی در زمینه گردشگری هوشمند شهری و گردشگری آینده محور در این جشنواره بین المللی برتر شناخته شد و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.



منبع:

زمان: 12:00:30
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 679
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: ارزیابی , شركت , متخصص , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل