پیشرفت 70 درصدی مرکز تجزیه مبادلات پستی خوزستان

به گزارش بی بدیل پرداز، خوزستان مدیرکل پست خوزستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مرکز تجزیه مبادلات پستی خوزستان اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبارات مورد نیاز، این طرح تا آخر سال افتتاح می گردد.
پیشرفت 70 درصدی مرکز تجزیه مبادلات پستی خوزستان

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مرکز درحال راه اندازی تجزیه مبادلات پستی خوزستان در اهواز اظهار داشت: مرکز جدید تجزیه مبادلات پستی خوزستان هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند راه اندازی آن به خوبی در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه مهم اداره کل پست خوزستان حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تا حالا ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن از محل اعتبارات عمرانی استان مصوب شده اما تخصیصی انجام نشده است.

مدیرکل پست خوزستان اظهار داشت: در صورت اختصاص این اعتبار تا آخر سال مرکز جدید تجزیه مبادلات پستی خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

حموله افزود: یکی از با اهمیت ترین کمک هایی که راه اندازی مرکز تجزیه مبادلات در خوزستان به مجموعه پست می کند، همگرایی خیلی از کارهای متنوع پستی است که منجر به سیر سریع مرسولات پستی خواهد شد و عملیات پستی تا حدود یک سوم کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز، جریان مبادلات پستی مکانیزه می شود و شاهد تسهیل روند تجزیه، توزیع و رهسپاری مرسولات پستی خواهیم بود.

مدیرکل پست خوزستان افزود: مساحت این طرح ۸۰۰۰ متر مربع و زیربنای آن ۲۵۰۰ متر مربع است و امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز تا آخر سال شاهد بهره برداری و افتتاح این طرح مهم پستی در استان خوزستان باشیم.





منبع:

زمان: 07:52:49
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 365
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: پیشرفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل