چگونه بدون باز کردن واتس اپ پیام بفرستیم؟

به گزارش بی بدیل پرداز، آیا می دانستید که بدون باز کردن اپلیکیشن واتس اپ، می توانید در کسری از ثانیه، به هر مخاطبی که بخواهید، پیام ارسال کنید.
چگونه بدون باز کردن واتس اپ پیام بفرستیم؟

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، واتس اپ پرکاربردترین پیام رسان در سرتاسر جهان است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. این پیام رسان هر روز بروزرسانی ها و قابلیت های جدیدی عرضه می کند که مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. با این وجود خیلی از قابلیت هایی که در واتس اپ وجود دارند، از نظر کاربران پنهان مانده اند.

یکی از قابلیت ها، امکان ارسال پیام به هر مخاطبی که بخواهیم، بدون احتیاج به باز کردن اپلیکیشن واتس اپ است. بدین سان کاربر بدون اتلاف وقت، فورا پیام ارسال می کند. در حالیکه همه تصور می کنند برای ارسال پیام در واتس اپ باید اپلیکیشن را باز نماییم، اگر مخاطبی داریم که بیشتر از سایرین با وی پیام رد و بدل می نماییم، می توانیم میانبر چت او را به صفحه اصلی گوشی اضافه نماییم. برای این منظور به چت مخاطب مورد نظر رفته و علامت سه نقطه در گوشه راست بالای صفحه را می زنیم تا چت باکس باز شود و با یک کلیک، گزینه افزودن میانبر چت به صفحه هوم اسکرین را انتخاب می نماییم.

بر اساس گزارش وبسایت گیر رایس، بعد از افزودن شدن چت باکس مخاطب در هوم اسکرین گوشی، میتوان بدون احتیاج به گشودن واتس اپ، به مخاطب مورد نظرمان پیام ارسال نماییم.




زمان: 08:36:21
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 481
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل