ماراتون برنامه نویسی موبایل برگزار می گردد

در دانشگاه صنعتی شریف؛
به گزارش بی بدیل پرداز، دهمین ماراتون برنامه نویسی موبایل کشور دانشگاه صنعتی شریف ۳۱ شهریور الی یکم  مهر  ماه سال ۱۴۰۱ در محل صندوق نو آوری و شکوفایی برگزار می گردد.
ماراتون برنامه نویسی موبایل برگزار می گردد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از مهر، دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی موبایل کشور MPM۱۰ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر می شود. این رویداد یکی از بزرگترین، معتبر ترین و با سابقه ترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی موبایل است که با هدف شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و همینطور شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می گردد.
ثبت نام در این مسابقات شروع شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه می یابد.
تیم های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکتهای معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.
این مسابقات طی دو مرحله برگزار می شود؛ مرحله اول مسابقات طی دو روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار می شود. در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹: ۰۰ بامداد شروع می شود.
در مرحله اول شرکت کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ های خویش را برای چالش های مسابقه ارسال نمایند.
مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود. در نهایت تیم های برتر با عنایت به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه مشخص خواهند شد.



زمان: 16:26:49
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 670
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل