سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت انتخاب شد

با حكم معاون تحقیقات وزارت بهداشت؛
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت را منصوب نمود.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت انتخاب شد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حمیدرضا بنفشه استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان را بعنوان «سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت» منصوب نمود.
در این حکم آمده است: نظر به توانمندی، تجارب و سوابق اجرایی جنابعالی بر طبق این ابلاغ بعنوان «سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت» منصوب می شوید.
پیرو شعار ابلاغی سالجاری توسط مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص تولید دانش بنیان «اشتغال آفرینی» و از آنجاییکه توسعه و استفاده کاربردی از تحقیقات اثربخش و منجر به محصول در کنار برنامه ریزی، حمایت و هدایت فعالیتهای فناورانه نقش مهم و اساسی در توسعه محصولات دانش بنیان ایفا می کند، لازم است با تمرکز و هدایت فعالیت ها در راه تبدیل تحقیقات به دانش فنی و محصول موجبات ارتقای شاخصهای حوزه فناوری سلامت را فراهم آورید.
اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به این شرح است:
برنامه ریزی و سیاست گذاری کلان حوزه فناوری سلامت در چارچوب کارگروه های تخصصی توانمند، مرتبط و عملیاتی
ارزیابی و نظارت مستمر بر اقدامات و فعالیتهای زیرساخت های توسعه فناوری سلامت
تمرکز جدی و ویژه بر تقویت و توسعه پارک های علم و فناوری سلامت و فعال نمودن مؤثر و پویایی آنها در تولید محصولات و عرضه خدمات دانش بنیان حوزه سلامت
پیگیری اقدامات و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت و مشورت تخصصی کمیته های تخصصی حوزه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری
همکاری مؤثر و اثربخش با مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات در زمینه سیاست گذاری و توسعه تحقیقات منجر به محصول و کاربردی نمودن نتایج تحقیقات
انجام سایر امور ارجاعی توسط اینجانب
لازم است، ضمن بهره گیری از نظرات و تجربیات اعضای محترم هیأت علمی، محققین و فناوران حوزه سلامت، به مدت سه ماه برنامه تحول حوزه فناوری سلامت را تدوین نموده و اقدامات اجرایی در رابطه با آنرا عملیاتی نمائید.
امید است، با همراهی و تعامل با سایر مدیران معاونت تحقیقات و فناوری در توسعه و ارتقای حوزه تحقیقات و فناوری در عین رعایت روحیه فسادستیزی و عدالت محوری ذیل توجهات و تاییدات خداوند متعال موفق و سربلند باشید.


منبع:

زمان: 10:40:05
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 523
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آموزش , ارزیابی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل