تست قابلیتی برای خروج یواشکی از گروه های واتس اپ!

واتس اپ سرگرم آزمایش قابلیتی است که به کاربر اجازه می دهد از گروههای این سرویس پیام رسان بی سر و صدا بیرون برود.
تست قابلیتی برای خروج یواشکی از گروه های واتس اپ!

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، اگر بخواهید از یک گروه واتس اپی خارج شوید که برایتان تا حد زیادی آزاردهنده یا بی ربط شده است، این اپلیکیشن اعلانی را در گروه ارسال می کند که برای همه قابل مشاهده می باشد. شاید در خیلی از موارد این مورد مهم نباشد مگر اینکه این گروه با بستگان یا دوستانی باشد که می خواهند بپرسند چرا گروه را ترک کرده اید. بر اساس گزارش وبسایت WABetaInfo، واتس اپ روی قابلیتی کار می کند که به شما امکان می دهد از گروهها خارج شوید بدون اینکه اعلانی ارسال شود که همه می توانند مشاهده کنند و بدین سان از رویارویی های آزاردهنده اجتناب کنید.

البته بعد از قابل دسترس شدن این توانایی، این اپلیکیشن همچنان به ادمین گروه اطلاع خواهد داد که شما گروه را ترک کرده اید اما سایرین از این مورد آگاه نخواهند شد مگر اینکه خودتان بگویید. اطلاعات درباره این توانایی نخستین بار زمانی منتشر گردید که شرکت مِتا (شرکت مادر واتس اپ) در آوریل درباره آزمایش قابلیت اجتماعات (Communities) صحبت کرد که به افراد اجازه می دهد گروه های چت جداگانه را با ساختاری که برای همه آنها کار می کند، زیر یک چتر گرد بیاورند. حالا وبسایت WABetaInfo اسکرین شاتی از نسخه بتای واتس اپ در دسکتاپ به دست آورده که پیام خروجی با این عنوان را نشان می دهد: فقط شما و ادمینهای گروه آگاه خواهید بود که گروه را ترک کرده اید.

البته این توانایی بعد از اینکه برای نسخه دسکتاپ ارائه شد، برای نسخه موبایلی واتس اپ هم قابل دسترس خواهد شد.

بر اساس گزارش وبسایت انگجت، اگر نمی خواهید مخاطب خاصی شما را به گروه برگرداند یا به گروه دیگری اضافه کند، می توانید امکان انجام این کار را برای آنها مسدود کنید. برای این منظور می تواند به تنظیمات "حریم خصوصی" در بخش "حساب" رجوع و افرادی که می توانند شما را به گروهها اضافه کنند را از میان سه گزینه "همه"، "مخاطبان من" و "مخاطبانم بجز" انتخاب کنید.





منبع:

زمان: 13:40:40
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 754
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل