كشورهای ركورددار وقت گذرانی كاربران با تلفن هوشمند

بی بدیل پرداز: نتایج یک مطالعات نشان می دهد از زمان شیوع همه گیری کووید 19، میزان زمانی که با بهره گیری از تلفنهای هوشمند سپری شده، بالا رفته است.
كشورهای ركورددار وقت گذرانی كاربران با تلفن هوشمند

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، یافته های گزارش شرکت آمار بازار Intelligence App Annie نشان داده است کاربران تلفن هوشمند در برزیل بیشترین زمان را در مقایسه با هر کشور دیگری در جهان با تلفن هوشمند خود سپری کرده اند.

طبق گزارش این شرکت تحقیقاتی، میزان زمان روزانه سپری شده با برنامه های موبایل در سطح جهانی در فاصله سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ حدود ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

برزیلی ها به صورت میانگین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به مدت ۵.۴ ساعت برمبنای روزانه از تلفنهای هوشمند خود استفاده کردند. در مقایسه، استفاده روزانه از تلفن هوشمند در برزیل در سال ۲۰۱۹ به صورت میانگین ۳.۸ ساعت و در سال ۲۰۲۰ حدود ۴.۸ ساعت بود.

تا سال قبل برزیل از نظر بیشترین زمان روزانه سپری شده با تلفنهای هوشمند در جهان در رتبه دوم بعد از اندونزی قرار داشت اما حالا اندونزی با میانگین ۵.۳ ساعت استفاده روزانه از تلفن هوشمند در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در این تحقیقات هند با میانگین استفاده ۴.۹ ساعت در روز در رتبه سوم قرار گرفت و بعد از آن کشورهای کره جنوبی (۴.۸ ساعت)، مکزیک (۴.۷ ساعت)، ترکیه (۴.۵ ساعت)، ژاپن (۴.۴ ساعت)، کانادا (۴.۱ ساعت)، آمریکا (۳.۹ ساعت) و آمریکا (۳.۸ ساعت) قرار گرفتند.

همچنین شرکت App Annie ترندهای جهانی را بررسی و حوزه های رشد در فضای اپلیکیشنهای موبایلی را شناسایی کرده است. طبق بررسی این شرکت، بیشترین تعامل کاربران در اپلیکیشنهای شبکه اجتماعی است. واتساپ اپلیکیشنی است که برزیلی ها با میانگین ماهانه ۳۰.۳ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۲۶.۲ ساعت در سال ۲۰۱۹، بیشترین استفاده از آنرا داشتند. همین طور استفاده از تیک تاک در برزیل رشد قابل توجهی داشته و به ۱۴ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۶.۸ ساعت در سال ۲۰۱۹ رسید و رشد سریعتری نسبت به فیسبوک (ماهانه ۱۵.۶ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۱۴ ساعت در سال ۲۰۱۹)، اینستاگرام (۱۴ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۱۱.۵ ساعت در سال ۲۰۱۹) و توییتر (۶.۴ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۵.۱ ساعت در سال ۲۰۱۹) داشت.

بر اساس گزارش زدنت، دانلود اپلیکیشنهای مالی در برزیل سال قبل رشد سالانه ۷۵ درصدی داشت و میانگین زمان سپری شدن در چنین اپلیکیشنهایی هم ۴۵ درصد افزایش یافت.





منبع:

زمان: 12:39:33
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 526
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل