مچ بندی كه دست و سطوح را ضدعفونی می كند

تداوم شیوع ویروس کرونا سبب شده تا ضدعفونی کردن دست ها به یک اولویت همیشگی مبدل شود. یک مچ بند جدید که بدین منظور ساخته شده این کار را تسهیل می کند.
مچ بندی كه دست و سطوح را ضدعفونی می كند

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از نیواطلس، به همراه داشتن همیشگی بطری های حاوی مواد ضدعفونی کننده کار ساده ای نیست و نمی توان آنها را به آسانی در جیب یا کیف جای داد. از طرف دیگر همیشه خطر نشت مواد ضدعفونی کننده از این بطری ها به سبب ضربه یا لطمه وجود دارد.
در این شرایط عرضه مچ بندی که قادر به انتشار مواد ضدعفونی کننده دست باشد و هر بار در صورت تمایل کف دست افراد را پاکسازی کند، یک ضرورت است. مچ بند اسپری کر دقیقاً با همین هدف تولید شده و به آسانی دست افراد را ضدعفونی می کند.
این مچ بند پس از یک دفعه لمس به آسانی مواد ضدعفونی کننده را از کناره های لبه خود بر روی کف دست می ریزد. محفظه های خروجی مواد ضدعفونی کننده این مچ بند بسیار ریز هستند و به شکلی تعبیه شده اند که این مواد بطور دقیق بر روی کف دست ریخته شوند. البته از آن می توان برای تمیز کردن سطوح نیز بهره برد.
این مچ بند قادر می باشد منطقه ای به وسعت ۱۲.۷ در ۶.۴ سانتیمتر را پوشش دهد و پس کاملاً مناسب استفاده برای تمیز کردن دست است. هر بار اسپری کردن قطره های مواد ضدعفونی کننده با بهره گیری از این مچ بند سه ثانیه طول می کشد و با هر بار پرکردن مخزن این مچ بند می توان ۴۰ بار از آن بهره برد.
ابعاد این مچ بند ۴۳ در ۴۰ در ۱۵ میلیمتر است و پس تفاوت چندانی با یک ساعت ندارد. مخزن ۵ میلی لیتری این مچ بند برای یک روز استفاده کافیست. همین طور می توان مخزن این مچ بند را با روغن های دفع کننده حشرات یا انواع اسانس پر کرد. یک چراغ ال ای دی نیز بر روی این مچ بند نصب شده که در صورت فرارسیدن زمان شارژ باتری ۸۰ میلی آمپری این مچ بند روشن می شود. شارژ این باتری بوسیله پورت یو اس بی صورت می گیرد. قیمت این مچ بند که به زودی عرضه می شود، ۳۱ دلار است.


منبع:

زمان: 22:21:32
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 505
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل