۱۳ میلیون كاربر جدید به اسنپ چت آمدند

بی بدیل پرداز: اپلیكیشن اسنپ چت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 13 میلیون نفر كاربر فعال به پلتفرم خود افزوده است.
۱۳ میلیون كاربر جدید به اسنپ چت آمدند
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، اسنپ چت(snapchat)، بعنوان یكی از بزرگترین رقیبان شبكه اجتماعی اینستاگرام كه یك برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلتفرم گوشیهای هوشمند است، اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم كاربران قرار گرفت. اسنپ چت به كاربران امكان می دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آنها را ویرایش كنند. اما یكی از بارزترین قابلیت های این شبكه اجتماعی، استوری است كه دقیقا مشابه استوری های اینستاگرام، تنها در مدت زمان كوتاهی برای كاربران قابل مشاهده می باشد.
فیلترهای موجود و ارائه شده در پلتفرم برنامه اسنپ چت با بهره گیری از فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، این اپلیكیشن را تبدیل به یكی از محبوب ترین برنامه های دانلود شده توسط كاربران در هر دو فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل كرده است.
حالا برمبنای تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت mobilescout، اسنپ چت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده میزبان ۱۳ میلیون كاربر جدید فعال روزانه باشد كه در نوع خود بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.
فصل گذشته اسنپ چت اعلام نمود كه تعداد كاربرانش از مرز ۲۰۰ میلیون كاربر نیز عبور كرده و در جدیدترین آمارها، با ۹ درصد رشد و افزایش نسبت به فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی و ۳۷ درصد رشد سالانه، ۲۰۳ میلیون نفر كاربر فعال روزانه را در پلتفرم خود جای داده و نظر و توجه آنها را به سمت و سوی خود جلب كرده است.
اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی كه با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت های جدیدی به امكانات كنونی خود اقدام می كند و همانطور كه می دانیم، در سال های اخیر توانسته تعداد كثیری از كاربران و طرفداران شبكه های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیسبوك را به خود جذب نماید.




منبع:

زمان: 21:12:42
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4228
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل