مكالمه مجانی درون شبكه در مناطق زلزله زده

از سوی اپراتور اول انجام شد
بی بدیل پرداز: اپراتور اول جهت تسهیل ارتباط در مناطق زلزله زده، مكالمه مجانی درون شبكه به شهرهای زلزله زده استان های كرمانشاه و ایلام، اختصاص داد.
مكالمه مجانی درون شبكه در مناطق زلزله زده

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، بعد از وقوع زلزله در استان های ایلام و كرمانشاه، شبكه اپراتور اول در آن مناطق كاملاً پایدار بوده و انتقال ترافیك بدون هیچگونه اختلالی صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش دقایقی بعد از وقوع زلزله، تیم های فنی همراه اول در این مناطق حاضر شده و با عنایت به قطعی برق در بعضی مناطق در ساعات اولیه، با تجهیز سایت ها به برق اضطراری، سرویس دهی به مناطق زلزله زده را میسر كردند.
انتقال سایت های BTS اضطراری به مناطق زلزله زده، افزایش ظرفیت سایت های موجود و بازدید از كلیه سایت های منطقه و حصول اطمینان از عملكرد مناسب آنها، از دیگر اقدامات اپراتور اول در مناطق زلزله زده بوده است.
همراه اول جهت تسهیل ارتباط در شهرهای زلزله زده اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، كرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله، مكالمه مجانی درون شبكه (به مقصد همراه اول و تلفن های ثابت) از ساعت ۱۴ روز دوشنبه به مدت ۲۴ ساعت در نظر گرفته است.
با اقدامات پیشگیرانه و تسریع در اقدامات بعد از وقوع زلزله، علی رغم افرایش بسیار زیاد ترافیك منطقه، سرویس دهی به هم وطنان زلزله زده به صورت نرمال در حال انجام است.


 

زمان: 19:34:16
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4527
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپراتور , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل