كمیسیون اصل 90 به تخلفات وزارت راه و شهرسازی ورود می كند

رییس كمیسیون عمران مجلس خبرد اد
بی بدیل پرداز: رییس كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: كمیسیون اصل 90 قانون اساسی بعنوان ناظر بر تخلفات دستگاه های اجرایی بعد از بررسی مفاد گزارش كمیسیون عمران و انجام تحقیقات تكمیلی و احراز تخلفات انجام شده می تواند جمع بندی خویش را در قالب گزارش به قوه قضاییه ارسال نماید تا این قوه به تخلفات اتفاق افتاده رسیدگی كند.
كمیسیون اصل 90 به تخلفات وزارت راه و شهرسازی ورود می كند

محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا در توضیحاتی درباره مخالفت مجلس با ارسال گزارش كمیسیون متبوعش درباره بخشنامه های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان به قوه قضاییه، اظهار داشت: بدنه كارشناسی بخش های دولتی و خصوصی صدها ساعت برای تهیه این گزارش كامل و متقن وقت گذاشت اما مجلس به علت مشاركت نكردن بخشی از نمایندگان در رای گیری انجام شد با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت كرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس از ارسال گزارش مذكور به كمیسیون اصل 90 قانون اساسی اطلاع داد و اضافه كرد: با مخالفت مجلس برای ارسال گزارش به قوه قضاییه، گزارش مذكور برای رسیدگی به كمیسیون اصل 90 قانون اساسی فرستاده می گردد تا ایرادات كمیسیون درباره بخشنامه های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان در این كمیسیون بررسی قضایی شود.

وی تصریح كرد: معتقدیم سازمان نظام مهندسی هم اكنون شرایط آشفته و نابسامانی دارد. این سازمان با 500 هزار عضو تاثیر بسزایی در اقتصاد، توسعه و اشتغال دارد.




زمان: 12:27:35
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4350
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل