آخرین فرصت ثبت نیاز صنعت برای جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی

به شیوه استادمحور؛
بی بدیل پرداز: به گزارش بی بدیل پرداز، در جهت پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور این امکان فراهم گردید تا شرکتهای دانش بنیان نیازهای پژوهشی خویش را در سامانه نان ثبت نام کنند.
آخرین فرصت ثبت نیاز صنعت برای جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از مهر، براساس اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، در جهت اجرای سیاست های کلی علم و فناوری و نقشه جامع علمی کشور از سال قبل برای نخستین بار در نظام آموزش عالی کشور، پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بر روی موضوعات و نیازهای اعلامی دستگاه ها، شرکت ها، صنایع و واحدهای جامعه و صنعت از راه سامانه نظام ایده ها و نیازها (نان) انجام پذیرفته است و مورد استقبال جامعه دانشگاهی و جامعه و صنعت قرار گرفته است.
ثبت نیازهای شرکتهای دانش بنیان در سامانه نان
در راستای گسترش هر چه بیشتر این طرح ملی و پاسخگویی به نیازهای جامعه و صنعت، برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبادرت به فراخوان دریافت نیازهای واحدها و شرکتهای دانش بنیان، صنعتی و خدماتی نموده است.
زمان ثبت نیازهای شرکتهای دانش بنیان و شرکتهای تولیدی، خدماتی و صنعتی در سامانه نان (parsa.nan.ac) از ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ است.
در این فراخوان شرکت ها مبادرت به ثبت مبحث و نیاز خود در سامانه نان می نمایند و اعضا هیات علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برای موضوعات ثبت شده در سامانه مبادرت به تعریف مبحث رساله و رساله می نمایند و در صورت تائید شرکت دانش بنیان و شرکت صنعتی و خدماتی و در قالب ضوابط مبحث رساله و رساله جهت اجرا و رفع نیاز شرکت نهایی می شود و دانشجو کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پذیرفته شده از آغاز دوره تحصیلی با هدف رفع نیاز مذکور مبادرت به تحصیل و تحقیق می نماید.
طرح مذکور در جهت هدفمند و نیازمحور نمودن رساله ها و رساله ها در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در کشور و همینطور ایجاد منافع گسترده برای شرکتهای متقاضی صنعتی، دانش بنیان و خدماتی (نیازپردازان) در جهت رفع نیازهای خود به شکل علمی و تخصصی توسط استعدادهای درخشان و اساتید برجسته دانشگاه های کشور، اجرایی شده است و امید است در سال جهش تولید با مشارکت مردمی اجرای این طرح به حل چالش های صنعت و جامعه بشکلی مردمی، علمی و دانش بنیان کمک کند.
دفتر برنامه ریزی آموزش عالی معاونت آموزشی وزارت علوم به شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۳۳۹۳۸ یا مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به شماره تماس ۰۹۰۲۰۰۵۹۷۸۸ و ۰۷۱۳۶۴۶۸۱۱۴ پاسخگوی سوالات احتمالی واحدهای صنعتی، خدماتی و دانش بنیان خواهند بود.




منبع:

زمان: 09:06:03
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 178
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آموزش , تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل