لزوم تلاش صدا و سیما برای تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور

رییس سازمان صدا و سیما تاكید كرد؛
به گزارش بی بدیل پرداز، رئیس صدا و سیما اظهار داشت: صدا و سیما باید مکمل پارک علم و فناوری در ترویج دانش و فناوری و تثبیت حوزه دانش بنیان در کشور باشد.
لزوم تلاش صدا و سیما برای تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از وزارت علوم، پیمان جبلی رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن بازدید از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان خواهان رفع نیازهای فنی صداو سیما توسط واحدهای دانش بنیان این مرکز شد.
پیمان جبلی در این بازدید عنوان کرد: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان نشان دهنده دانش و استعداد جوانان سیستانی و بلوچ است.
وی اضافه کرد: با عنایت به پیشرفت چشم گیر مجموعه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان این مرکز می تواند علاوه بر رفع نیازهای استان برای نیازهای ملی هم راهکارهای مناسبی عرضه نماید و صدا و سیما هم در این راه می تواند مکملی باشد تا تکنولوژی های جدید ساخته شده توسط واحدهای مستقر در این پارک در معرض دید نیازمندان حوزه های مختلف قرار گیرد
جبلی تصریح کرد: علاوه بر این صدا و سیما باید در تثبیت زیست بوم دانش بنیان در کشور و خصوصاً در سیستان و بلوچستان تلاش کند چون که مجموعه هایی مانند پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان حلقه های اتصال بین دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز صنعتی هستند و این واحدها می توانند نیازهای کشور را در حوزه های مختلفی مرتفع سازند و کشور را در مقابل تحریم ها مقاوم تر از پیش سازند.
جبلی اذعان داشت: در سال گذشته پیوند مناسبی بین پارک علم و فناوری و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برقرار شده که در آینده باید این پیوند مستحکم تر شود تا نیازهای فنی مرکز توسط واحدهای دانش بنیان مجموعه مرتفع شود.


منبع:

زمان: 13:41:06
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 374
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: پیشرفت , تكنولوژی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل