ورود آی پد تاشو به بازار تا دو سال آینده

بی بدیل پرداز: به گزارش بی بدیل پرداز، تحلیل گران پیشبینی کردند اپل احیانا در سال ۲۰۲۴، آی پد با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهد نمود.
ورود آی پد تاشو به بازار تا دو سال آینده

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، تحلیل گران شرکت سی سی اس اینسایت با این پیشبینی، اعلام نمودند اپل بزودی آزمایش فناوری تاشو را آغاز خواهد نمود.

در جدید ترین گزارش پیشبینی های سالانه سی سی اس اینسایت، تحلیل گران این شرکت پیشبینی کردند اپل به جای اینکه با آیفون تاشو شروع کند، تا دو سال دیگر آی پد تاشو را عرضه خواهد نمود. این اقدام برخلاف شیوه سایر سازندگان تلفن هوشمند مانند سامسونگ خواهد بود که تلفن های هوشمند تاشو را زودتر از تبلت های تاشو ارائه کردند.

بن وود، رئیس تحقیقات شرکت سی سی اس اینسایت در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی اظهار داشت: هم اکنون، برای اپل ساخت آیفون تاشو منطقی نیست. تصور ما اینست که اپل، این روند را نادیده خواهد گرفت و ابتدا یک آی پد تاشو عرضه خواهد نمود. یک آیفون تاشو برای اپل، ریسک بسیار بزرگی است. نخست اینکه باید فوق العاده گران باشد تا بازار مدلهای فعلی آیفون را خراب نکند.

تحلیلگران این شرکت گفتند: آیفون تاشو احیانا حدود ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. آیفون ۱۴ پرو مکس با بزرگترین ظرفیت ذخیره سازی که هم اکنون گرانترین مدل این گوشی است، حدود ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد.

وود اظهار داشت: اگر اپل با مشکل فنی در رابطه با گوشی تاشو روبرو شود، خوراک منتقدانی که برای این مشکلات به اپل حمله می کنند را فراهم می آورد. با این وجود، اپل چاره ای بجز واکنش ندارد چونکه ترند تاشو، قدرت بیشتری گرفته است و بنابراین، این شرکت با آی پد تاشو شروع می کند. این اقدام، به اپل فرصت می دهد چگونگی بکارگیری فناوری صفحه نمایش تاشو را تجربه کند و همینطور جان تازه ای به محصول آی پد خواهد داد.

شایعاتی در رابطه با نیت اپل در رابطه با محصولات دارای صفحه نمایشی تاشو وجود داشته است. شرکت تحقیقات بازار دیسپلی ساپلای اعلام نمود اپل بعید است تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار تلفن هوشمند تاشو شود. با این وجود، این شرکت اعلام نمود اپل درحال بررسی فناوری تاشو برای نمایشگرهای حدود ۲۰ اینچی است. این امر می تواند علامت تمرکز اپل به محصول نوت بوک تاشوی جدیدی باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اپل هم سال قبل پیش بینی نمود این شرکت امکان دارد آیفون با صفحه نمایش تاشو را در سال ۲۰۲۴ عرضه نماید.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، شرکت سی سی اس اینسایت همینطور پیش بینی نمود اپل به سرمایه گذاری در طراحی تراشه اختصاصی خود ادامه خواهد داد. این غول فناوری هم اکنون تراشه های سفارشی خود برای آیفون و آی پد را طراحی می کند و به تراشه ساز آمریکایی کوالکام متکی است.





منبع:

زمان: 09:00:22
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 541
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , تجربه , تراشه , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل