جدا شدن قابلیت دایركت از اینستاگرام

به گزارش بی بدیل پرداز شبكه اجتماعی اینستاگرام اعلام نموده كه می خواهد قابلیت ارسال پیام خصوصی یا دایركت را به صورت اپلیكیشنی جداگانه و مجزا عرضه نماید.
جدا شدن قابلیت دایركت از اینستاگرام

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت the verge، از آنجائیكه اپلیكیشن اینستاگرام هم همچون خیلی از شبكه های اجتماعی دیگر به دنبال عرضه قابلیت های جدید و ارتقای كیفیت و محبوبیت خود است، اخیرا اعلام نموده است كه می خواهد قابلیت دایركت یا ارسال پیام خصوصی و مستقیم به دوستان و كاربران را به صورت یك اپلیكشن مجزا عرضه دهد.

این شبكه اجتماعی هم اكنون این اپلیكیشن را به صورت آزمایشی در شش كشور جهان همچون تركیه، اروگوئه، ایتالیا، شیلی پرتغال عرضه داده است تا در صورت موفقیت و استقبال، در دسترس تمامی كاربران و كشورهای جهان قرار دهد.

ساختار این اپلیكیشن شباهت زیادی به اپلیكیشن اسنپ چت دارد و كاربران بعد از باز كردن برنامه مذكور، به سمت دوربین هدایت می شوند كه این می تواند حاكی از تمركز این اپلیكیشن بر اشتراك محتوای تصویری باشد. بخش دوربین آن هم شبیه اینستاگرام است و بجز آن چهار فیلتر دیگر هم به آن اضافه شده است.

نكته لازم به ذكر آن است كه زمانی كه كاربران اپلیكیشن دایركت را دانلود و نصب می كنند، اینستاگرام به صورت كاملا خودكار و اتوماتیك وار، تمامی پیام های مستقیم، خصوصی یا به اصطلاح دایركت را حذف می كند و با حركت انگشت به سمت چپ، اینستاگرام كاربر را به اپلیكیشن دایركت هدایت می كند. انجام عكس این حركت هم در قسمت پیام های برنامه دایركت، كاربر را به اپلیكیشن اینستاگرام باز خواهد گرداند.

بنظر می رسد اینستاگرام هم راهی را كه فیس بوك سه سال پیش در مورد اپلیكیشن فیس بوك مسنجر انجام داد، در پیش گرفته است تا پیام رسان خویش را از شبكه اجتماعی جداسازی كند.

یكی از مدیران شبكه اجتماعی اینستاگرام در این باره عنوان كرده است: "ما قصد داریم اینستاگرام تنها برای ثبت لحظات خاص كاربران باشد كه البته اشتراك این لحظات خاص با دوستان نزدیك، بخش مهمی از آن است. از قابلیت دایركت كه از چهار سال پیش به این اپلیكیشن افزوده شد، استقبال بی نظیری شده است اما ما هم اكنون می خواهیم با استقلال بخشی آن را بهبود دهیم".

پس از فیس بوك و واتس اپ، حالا نوبت به شبكه اجتماعی اینستاگرام رسیده است تا قابلیت برقراری تماس و پیام رسانی در خویش را به صورت یك اپلیكیشن پیام رسان جداگانه عرضه دهد. طبق آمار و گزارش های انتشار یافته، فیس بوك مسنجر هم اكنون ۱. ۳ میلیارد كاربر دارد.



 

زمان: 01:04:19
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4811
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل