جایزه فناوری تحول آفرین برای شركت های برتر

رییس مركز توسعه دولت الكترونیك فناوری اطلاعات خبر داد
به گزارش بی بدیل پرداز رییس مركز توسعه دولت الكترونیك فناوری اطلاعات و آمار وزارت كشور از اعطای جایزه فناوری تحول آفرین به شركت ها در همایش مدیران فناوری اطلاعات اطلاع داد.
جایزه فناوری تحول آفرین برای شركت های برتر

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا امیر شجاعان روز یكشنبه، 5 آذرماه در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات كه به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایرانداك) در مركز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، با عرضه گزارشی از برگزاری این همایش اظهار داشت: از میان ۹۸ محصول فناورانه داوری شده، ۱۵ محصول انتخاب|شد كه سه جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی به آنها اعطا می گردد.
به گفته وی، دستاوردهای عرضه شده در حوزه های بانكداری الكترونیك، گردشگری الكترونیك و دولت الكترونیك بوده است.
شجاعان با اشاره به مقالات عرضه شده به این همایش، ادامه داد: از تعداد مقالات رسیده ۱۶ مقاله برای عرضه شفاهی، ۲۲ مقاله برای پوستر و ۲۳ مقاله برای درج در خلاصه مقالات انتخاب شدند.
رییس شورای راهبردی این همایش ادامه داد: از این میان دو مقاله برگزیده ذیل محورهای سه گانه همایش برای تقدیر انتخاب شدند.
وی به بخش ایده های این همایش اشاره كرد و خاطرنشان كرد: در این بخش بعد از ارزیابی، ۱۴ ایده انتخاب شدند و جایزه شركت های اطلاعات تحول آفرین نخستین بار در این همایش و با هدف آگاهی رسانی به مدیران عالی و حكمرانان عرضه می گردد.
شجاعان خاطرنشان كرد: در حوزه شركت ها از ۵ بعد منابع انسانی، نوآوری، زبدگی و فرایندی و بازار ارزیابی شدند و بر مبنای سه دسته شركت های كوچك، متوسط و بزرگ دسته بندی شدند كه ۱۳ شركت شایسته تقدیر شدند و از شركت برتر بازدید شده و از این تعداد یك شركت بعنوان تحول آفرین انتخاب می گردد.



 

زمان: 19:04:18
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4553
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل