اپل نبض بازار گجت های پوشیدنی را در دست گرفت

بی بدیل پرداز: بیشترین فروش و عرضه گجت های هوشمند پوشیدنی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به اپل اختصاص داشته است.
اپل نبض بازار گجت های پوشیدنی را در دست گرفت
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، با عنایت به آنكه در چند سال اخیر گجت های پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته از طرف مؤسسه تحقیقاتی IDC نشان داده است كه اپل اولین گزینه انتخابی از طرف كاربران برای خریداری و استفاده از گجت های هوشمند پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند بوده است. این آمارها همین طور نشان داده است كه پس از اپل، دو شركت چینی یعنی شیائومی و هواوی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم فروش و عرضه گجت های پوشیدنی در جهان ایستاده و قرار گرفته اند.
به عبارتی دیگر، شركت آمریكایی اپل با اختصاص سهم ۲۶ درصدی از بازار گجت های پوشیدنی، شیائومی با سهم ۱۳ درصدی و هواوی نیز با سهم ۱۰ درصدی توانسته اند در بازارهای جهانی رتبه های اول تا سوم را از آن خود كنند.
البته برخلاف اعمال تحریم و محدودیت های تجاری مقابل هواوی، این شركت چینی همچنان توانسته است روند افزایشی و موفقیت آمیزی را در میزان فروش محصولات پوشیدنی خود داشته باشد چونكه آمارهای فروش سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی نشان داده است كه هواوی توانسته یك رشد ۲۸۲.۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجربه كند كه این خود برای این غول تكنولوژی چینی موفقیت بزرگی به شمار می آید.
قبل تر نیز گزارش های انتشار یافته نشان از سلطه اپل و شیائومی بر بازارهای جهانی فروش محصولات و گجت های پوشیدنی هوشمند داشت.
برمبنای وب سایت the verge، گجت های پوشیدنی به لطف فناوری های جدید و پیشرفته از زمان معرفی آن تابحال توانسته است بخش اعظمی از فروش شركت های تكنولوژی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد، به شكلی كه تولیدكنندگان موبایل همگی به سمت طراحی و تولید گجت های پوشیدنی نظیر ساعت های هوشمند و مچ بندهای هوشمند روی آورده اند.
تحلیلگران و كارشناسان فعال در حوزه فناوری پیش بینی كرده اند كه گجت های هوشمند پوشیدنی همانطور كه سال های گذشته با رشد قابل ملاحظه ای روبه رو شده است، در سال های آتی نیز از استقبال گسترده كاربران برخوردار شود و كاربران با معرفی و عرضه محصولات جدید به استفاده از این گجت های هوشمند و پوشیدنی روی آورند.
ساعت های هوشمند، مچ بندهای ورزشی هوشمند و عینك های هوشمند همگی از نمونه های موفق و پرفروش بازار گجت های پوشیدنی هستند كه توانسته اند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از كاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب كنند.
یكی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی هوشمند، ساعت های هوشمند نظیر اپل واچ و همین طور ساعت های می برند شیائومی است به شكلی كه با گسترش و افزایش استقبال كاربران از آن، پیش بینی می شود در سال های آتی جای ساعت های مكانیكی و معمول گذشته را بگیرد.




منبع:

زمان: 15:43:56
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3807
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , پیشرفت , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل