۲۰۱۸ سالی فاجعه بار برای اچ تی سی

به گزارش بی بدیل پرداز گزارش مالی سالانه شركت تایوانی اچ تی سی نشان داده است درآمدهای این شركت در یك سال اخیر با یك كاهش و افت ۶۲ درصدی مواجه شده كه در نوع خود بسیار بی سابقه بوده است.
۲۰۱۸ سالی فاجعه بار برای اچ تی سی

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، شركت اچ تی سی ( HTC) كه چند سال است در سراشیبی نزول و خطر ورشكستگی قرار گرفته است، حالا با عرضه گزارش مالی یك سالانه خود نشان داده است كه همچنان در سراشیبی نزول قرار گرفته چراكه درآمدهای این شركت بزرگ كه روزگاری از بزرگترین شركت های تولیدكننده موبایل در جهان بود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی گوشیهای هوشمند را به خود اختصاص داده بود، در طول یك سال اخیر ۶۲ درصد كاهش پیدا كرده است.

شركت اچ تی سی كه یكی از شركت های تایوانی موفق و فعال در حوزه تكنولوژی بود كه چندین سال متوالی توانست ركورد و درآمدهای چشمگیری را به خود اختصاص دهد مدتهاست كه با كاهش میزان درآمد و سوددهی مواجه شده است و یكی از بزرگترین علت های این امر هم كاهش میزان محبوبیت و همینطور سقوط فروش گوشیهای هوشمند اچ تی سی در بازارهای جهانی است.

سال ۲۰۱۷ میلادی بدترین سال تجاری و اقتصادی برای اچ تی سی بود چون كه متحمل این شركت یك ضرر و زیان معادل ۵۸۰ میلیون دلاری شده بود. اما این شركت تلاش كرد با هدف گذاری های بلندمدت خود و سرمایه گذاری بر روی تكنولوژی های جدید و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی به مرور شركتش را از خطر ورشكستگی و از هم گسستگی برهاند اما حالا گزارش های مالی اخیر حاكی از شكست این برنامه هاست و نشان داده است كه اچ تی سی نتوانسته است تاثیر اقتصادی پررنگ و موثری را بر روی میزان درآمد و فروش خود تولید كند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، این گزارش اخیری كه به تازگی توسط این شركت انتشار یافته است، از حقیقت تلخی پرده برداری می كند كه آن هم رسیدن درآمدهای اچ تی سی به كمترین میزان خود در سال ۲۰۱۸ میلادی است كه نسبت به سال ۲۰۱۷ شاهد یك كاهش و افت ۶۲ درصدی بوده است.

بر اساس اطلاعات و آمارهای انتشار یافته، این شركت در سال ۲۰۱۸ میلادی تنها توانسته است ۷۷۰ میلیون دلار كسب درآمد كند كه پایین ترین میزان درآمد ثبت شده در تاریخ این شركت به حساب می آید و اچ تی سی را از سایر تولیدكنندگان موبایل به دور كرده است.




زمان: 14:13:53
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4063
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل