بیشترین دانلود به كدام اپلیكیشن ها در سال ۲۰۱۸ تعلق دارد؟

بی بدیل پرداز: در جدیدترین گزارشی كه از میزان دانلود اپلیكیشن های مختلف در سال ۲۰۱۸ میلادی انتشار یافته، می توان دریافت كه سه اپلیكیشن توسعه داده شده توسط شركت فیسبوك در صدر پرمخاطب ترین برنامه های جهان قرار گرفته اند.
بیشترین دانلود به كدام اپلیكیشن ها در سال ۲۰۱۸ تعلق دارد؟

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، همواره گزارش های متعددی از جانب موسسات تحقیقاتی مختلف در فضای مجازی در مورد عملكرد شركت های مختلف و همینطور موفقیت اپلیكیشن و سرویس های مختلف در جلب رضایت كاربران منتشر می گردد كه برای شركت های توسعه دهنده آنها از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار می باشد.

این لیست كه از جانب پژوهشگران فعال در موسسه App Annie انتشار یافته، به وضوح نشان داده است فیسبوك با وجود همه رسوایی های اطلاعاتی و نقض حریم خصوصی كاربرانش امسال میلادی، همچنان گوی رقابت را از سایر رقبای فعال در این حوزه ربوده است چون كه سه اپلیكیشن فیسبوك مسنجر، فیسبوك و واتس اپ كه همگی از زیرمجموعه های این شركت به شمار می روند، بیشترین تعداد دانلود را به نام و نشان خود ثبت كرده اند.

این موسسه كه آمارهای خویش را با استفاده از جمع آوری داده از جانب دو فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل و گوگل پلی استور بدست آورده است، تعداد دفعاتی كه اپلیكیشن و برنامه های مختلف با استفاده از این دو پلت فرم در سراسر جهان دانلود و دریافت شده اند را نمایش می دهد كه گویای یك رشد و افزایش ۱۰ درصدی در سال ۲۰۱۸ میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده و تعداد دانلود اپلیكیشن ها در جهان به ۱۱۳ میلیون بار رسیده است.

همچنین كارشناسان و محققان فعال در این موسسه خاطرنشان كرده اند كه كاربران بیشتر به سمت و سوی استفاده از اپلیكیشن های پیام رسان و شبكه های اجتماعی روی آورده اند و این به وضوح با میزان و تعداد دفعات دانلود آنها مشهود است.

بر اساس گزارشی كه در وب سایت AndroidPIT انتشار یافته است، آنها همینطور در ادامه برآورد كرده اند كه كاربران امسال میلادی بیشتر از ۷۶ میلیارد دلار در اپلیكیشن ها هزینه كرده اند كه این رقم در مقایسه با سال پیش از آن ۲۰ درصد بیشتر شده است.

بعد از فیسبوك مسنجر، فیسبوك و واتس اپ، از دیگر اپلیكیشن های پرطرفدار با بیشترین میزان دانلود می توان به ترتیب به اپلیكیشن های تیك تاك، اینستاگرام، مرورگر یو سی براوسر ( UC Browser)، شیرایت (ShareIt)، اسنپ چت، نتفلیكس و ویگو ویدیو هم اشاره نمود.

البته این در حالیست كه تحلیلگران بر این باورند این آمارها تا نیمه نخست ماه دسامبر ۲۰۱۸ میلادی به ثبت رسیده است و با عنایت به نزدیك شدن به فصل تعطیلات كریسمس و آغاز تخفیف های شركت های توسعه دهنده اپلیكیشن های پولی، به نظر می آید كه آمار دانلود برنامه های پولی همچون نتفلیكس كه یك سرویس پخش و استریم آنلاین فیلم به حساب می آید، هم افزایش پیدا كند و این لیست را با تغییر و تحول مواجه كند.







زمان: 23:19:28
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4327
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل