اختلال در اپلیكیشن واتس اپ

به گزارش بی بدیل پرداز طبق گزارش های منتشر گردیده، اپلیكیشن پیام رسان واتس اپ در هند و برخی كشورهای دیگر دچار اختلال گشته است.
اختلال در اپلیكیشن واتس اپ

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از رویترز، روز جمعه كاربران بسیاری در هند، مالزی، برزیل، روسیه، ویتنام و سنگاپور در صفحات شخصی مجازی خود در فیس بوك و توییتر اعلام كردند كه اپلیكیشن پیام رسان واتس اپ مختل شده و به درستی كار نمی نماید. علت این اختلال هنوز توسط مسئولان مربوطه و به صورت رسمی اعلام نشده است.

كشور هند به عنوان بزرگترین مصرف كننده پیام رسان واتس اپ با جمعیت حدود ۲۰۰ میلیون نفر كاربر، بیشترین اعتراض مردمی را در صفحات مجازی نسبت به اختلال و مشكل واتس اپ نشان داده است.

همانطور كه می دانیم شركت فیس بوك، سهام اپلیكیشن پیام رسان واتس اپ را در سال ۲۰۱۴ خریداری كرد و مالكیت این شركت را در اختیار گرفت. فیس بوك بعد از تصاحب واتس اپ، ۱۹ میلیارد دلار كسب كرد و از آن زمان تابحال هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

سخنگوی شركت فیس بوك در سنگاپور اعلام كرده است كه این شركت در حال بررسی دقیق اختلال و مشكل بوجود آمده در واتس اپ بوده و به زودی اختلال در این پیام رسان برطرف خواهد شد.

براساس گزارش های رسمی منتشر شده توسط واتس اپ، این اپلیكیشن پیام رسان دارای حدود ۱. ۲ میلیارد كاربر در سراسر جهان است و از محبوبیت بسیاری در میان كاربران اینترنتی برخوردار می باشد.



 

زمان: 20:43:13
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4409
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل