آغاز رقابت برای چهارمین جایزه ملی فاب

رئیس ایرانداك خبر داد
بی بدیل پرداز: رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداك)، با بیان آغاز رقابت برای چهارمین جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) اظهار داشت: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و برای معرفی و تقدیر از محصولات و طرح های برتر حوزه فناوری اطلاعات در كشور اعطا می گردد.
آغاز رقابت برای چهارمین جایزه ملی فاب
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، سیروس علیدوستی با بیان این خبر اضافه كرد: این جایزه ملی برای شناسایی و تشویق متخصصان و پژوهشگران و سازمان های فناوری اطلاعات در عرضه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود در یكی از بزرگ ترین همایش های این حوزه طراحی شده و تنها جایزه ملی بر پایه كاربست دستاوردهای فناوری اطلاعات است.
وی با اشاره به اینكه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداك) ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را در آذر ماه امسال برگزار می نماید، خاطرنشان كرد: در این همایش، برگزیدگان چهارمین جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) معرفی خواهند شد.
عضو شورای سیاستگذاری ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، با اشاره به اینكه برگزاری همایش های كاربردی در حوزه كسب وكار داده محور در كمك به ارتقا و رشد علمی فناورانه دستاوردهای فناوری اطلاعات ضروری می باشد، تصریح كرد: همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تنها همایش میان رشته در حوزه فناوری اطلاعات است كه هم نگاه كسب وكار به محصولات فناوری اطلاعات دارد و هم نگاه اجتماعی را به این محصولات دنبال می كند. این همایش تنها همایشی است كه در چارچوب جایزه «فاب» محصولات فناوری اطلاعات را در سه محور فنی، بازار و اجتماعی ارزیابی و معرفی می كند.
علیدوستی اظهار داشت: مخاطب این همایش، اندیشمندان حوزه فناوری اطلاعات، شركت های تولیدكننده محصولات فناوری اطلاعات و مدیران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در سازمان ها و مجموعه های مردم نهاد هستند. مدیران فناوری اطلاعات از آن رو مخاطب این همایش هستند كه از مشتریان جدی شركت ها در خرید و كاربرد این گونه محصولات در سازمان ها در جهت دست یابی به دولت الكترونیك به شمار می روند.
رئیس ایرانداك با اشاره به در پیش بودن ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توضیح داد: دبیرخانه همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات آمادگی دارد همه دستاوردها را در حوزه فناوری اطلاعات همچون محصولات و خدمات نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطاتی (شبكه ای)، استانداردها، معماری ها و روش شناسی های طراحی و ساخت و توسعه سامانه های كاربردی و روش ها و استانداردهای آسان سازی كاربرد فناوری اطلاعات و اشاعه آن ها را كه در بستر فرهنگی اجتماعی هستند، در كمیته های علمی تخصصی ارزیابی و معرفی نماید.
وی در انتها با دعوت از همه مخاطبان و علاقه مندان به شركت در این همایش، اضافه كرد: اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان ها و شركت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات، مجموعه های مردم نهاد و... می توانند مستندات و محصولات فناورانه خویش را تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۷ برای داوری و شركت در جایزه فاب در وبگاه همایش ارائه نمایند.



زمان: 16:13:21
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4539
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل