افزایش امنیت گوگل برای اكانت های كاربران

بی بدیل پرداز: گوگل می خواهد برنامه امنیتی جدیدی را به نام Advanced Protection عرضه نماید كه به كاربران امكان می دهد تا امنیت حساب های كاربری اینترنتی خویش را بالا ببرند.
افزایش امنیت گوگل برای اكانت های كاربران

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از رویترز، این غول تكنولوژی اخیرا اطلاع داده است كه اجرای این برنامه امنیتی پیشرفته می تواند كمك به سزایی به حفاظت از اطلاعات كاربران سرویس های پست الكترونیكی گوگل (جی میل) و گوگل درایو كند تا كاربران از حملات سایبری، هك، فیشینگ و مزاحمت های اینترنتی در امان بمانند.

این برنامه امنیتی برای آن دسته از كاربرانی كه اطلاعات خصوصی و محرمانه بیشتری نسبت به دیگران دارند بعنوان مثال روزنامه نگاران، مدیران ارشد شركت ها و سازمان ها و سیاست مداران، بسیار مفید و كاربردی به نظر می رسد و در جلوگیری از افشای اطلاعات خصوصی به آنها كمك خواهد نمود.

كاربران بعد از اجرای این برنامه امنیتی علاوه بر وارد كردن رمز عبور و گذرواژه در حساب های كاربری (اكانت) خود، باید از یك كلید امنیتی فیزیكی هم استفاده كنند. این كلید امنیتی بر روی یك حافظه یو اس بی یا یك وسیله سازگار با بلوتوث ذخیره می گردد.

همچنین دسترسی غیرمجاز به حساب كاربری افراد در گوگل با استفاده از این سرویس جدید به میزان زیادی محدود خواهد شد و اینطور می توان نتیجه گرفت كه گوگل با معرفی این برنامه امنیتی جدید و پیشرفته می خواهد راه سوءاستفاده و افشای اطلاعات خصوصی كاربران را به روی هكرها و مجرمان سایبری ببندد.



 

زمان: 15:49:37
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4748
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: سایبر , كاربر , گوگل , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل