تلگرام در مالزی اخطار گرفت

به گزارش بی بدیل پرداز، وزیر ارتباطات مالزی اخطار داد اگر فراهم کننده سرویس تلگرام همچنان دعوت این وزارت خانه برای گفت و گو و یافتن راه کاری در مورد شکایتهای در ارتباط با امنیت کاربران در این اپلیکیشن را نادیده بگیرد، با اقدام روبرو خواهد شد.
تلگرام در مالزی اخطار گرفت

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، فهمی فادزیل، وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی اظهار داشت: وزارت خانه اش شکایت های مختلفی در رابطه با خدمات فراهم شده در این پلت فرم در مورد ایمنی عمومی، فروش مواد ممنوعه، کلاهبرداران و هرزه نگاری دریافت کرده و این دیدار برای تضمین اینکه بهترین راه کار، فورا پیدا می شود، حائز اهمیت می باشد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری استار، این وزیر مالزیایی در مراسم رونمایی لوگو و مبحث روز ملی سال ۲۰۲۳ اظهار نمود: تصدیق می نماییم که با تلگرام مشکل داریم، علیرغم این که از ژانویه تاکنون، از مسؤلان تلگرام دعوت کرده ایم جلسه ای برگزار کنند، آنها حاضر به همکاری نشده اند. من از کمیسیون ارتباطات و چند رسانه ای مالزی درخواست کرده ام اقدامات مناسبی که باید صورت بگیرد را بررسی نمایند. سفارش برای اقدامی که باید صورت گیرد را به این کمیسیون واگذار می کنم. من همچنان منتظر هستم.

فهمی اضافه کرد: سایر پلت فرم های شبکه اجتماعی مانند تیک تاک، فیسبوک و توییتر، مشکل همکاری با این وزارت خانه را نداشته اند.




زمان: 10:57:31
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 425
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل