برگزاری برنامه های ترویجی به جای نمایشگاه عرضه دستاوردهای نانو

یك مقام مسئول خبر داد:
مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو اظهار داشت: سال جاری نمایشگاه فناوری نانو برگزار نشد اما بنا داریم، برنامه های جایگزین برای این نمایشگاه داشته باشیم.
برگزاری برنامه های ترویجی به جای نمایشگاه عرضه دستاوردهای نانو

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از مهر، دکتر عماد احمدوند امروز در نشست توان افزایی ستاد توسعه فناوری نانو که در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به شیوع کرونا سال جاری نمایشگاه و جشنواره نانو برگزار نشد اما برنامه هایی در جهت جایگزین نمایشگاه خواهیم داشت.
مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو اضافه کرد: بنا داریم که نمایشگاه های کوچکی را در محل ستاد توسعه فناوری نانو در اّبان ماه برگزار نماییم.
احمدوند با تاکید بر اینکه اهداف ستاد توسعه فناوری نانو، ترویج مبحث بازار و صنعت بخش فناوری نانو است، بیان نمود: همینطور شناسایی شرکت هایی با قابلیت صادراتی از دیگر برنامه های ستاد توسعه فناوری نانو به حساب می آید.
وی اظهار داشت: برای شناسایی شرکتهای با قابلیت صادراتی، می توان معیارهایی همچون پیچیدگی فناوری، ثبت پتنت و... را می توان مد نظر قرار داد. از طرفی سوابق صادراتی محصول را می توان برای ارزیابی شرکتها در نظر گرفت.
همچنین دکتر مهدی کدخدایی مسئول ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو اظهار داشت: ما برنامه های ترویجی در ستاد در حوزه صنعت به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.
وی با تاکید براینکه هم اکنون در حال تهیه فهرست این برنامه ها که از آبان ماه شروع می شود، اظهار داشت: عموم افراد می توانند مخاطب این برنامه ها باشند.

زمان: 20:03:58
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 981
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: ارزیابی , سئو , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل