كرونا باردیگر كارخانه نوكیا را در هند تعطیل كرد!

بی بدیل پرداز: شركت نوكیا فعالیت كارخانه خود در جنوب هند را بعد از مثبت شدن جواب آزمایش كرونای كارگرانش متوقف كرد.
كرونا باردیگر كارخانه نوكیا را در هند تعطیل كرد!
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، شرکت فنلاندی نوکیا که دیگر از معروف ترین شرکت های تولید کننده موبایل در جهان محسوب می شود، مدتی پیش از توقف و تعطیلی باردیگر فعالیت و خطوط تولید کارخانه خود در جنوب هند آگاهی داد.
کارخانه نوکیا همچون بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ بعد از حدود دو ماه قرنطینه سراسری در هند با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شروع به کار کرده بود و حالا بگفته منابع آگاه، بنظر می رسد که حداقل ۴۲ نفر از کارکنان و پرسنل فعال در این کارخانه به ویروس خطرناک و مرگبار کرونا یا بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.
البته این در حالیست که نوکیا هنوز به صورت رسمی درباب تعداد کارگران مبتلا به کرونا در کارخانه این شرکت در جنوب هند اظهار نظر نکرده است.
بر اساس گزارش الجزیره، سخنگوی نوکیا تنها درباب بازگشت و شروع به کار باردیگر فعالیت و خطوط تولید این کارخانه در آینده ای نزدیک با رعایت مسائل بهداشتی ابراز امیدواری کرده است.
پیش تر نیز شرکت اوپو بعنوان یکی از تولیدکنندگان چینی موبایل از توقف کارخانه خود در پایتخت هند، دهلی نو، بعد از ابتلای حداقل ۹ نفر از کارگران به کرونا آگاهی داده بود.
برمبنای آخرین آمارهای انتشار یافته در روز سه شنبه، بیش از ۱۴۵ هزار و ۳۸۰ نفر در هند به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در این میان ۴۱۶۷ نفر نیز جان خودرا از دست داده اند.




منبع:

زمان: 10:16:45
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 2498
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: تولید , شركت , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل