اقدام جدید اینستاگرام برای مقابله با كرونا

بی بدیل پرداز: اینستاگرام در تازه ترین اقدام خود برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و گمراه كننده اعلام نمود كه محتوای در رابطه با ویروس كرونا را از بخش پیشنهادی خود برای كاربران حذف خواهدنمود.
اقدام جدید اینستاگرام برای مقابله با كرونا
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، همزمان با شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناك و مرگبار كرونا خیلی از شركت های بزرگ و شبكه های اجتماعی كوشش های بسیاری بمنظور مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه كننده داشته و سیاست های محدودكننده جدیدی را اتخاذ و وضع كرده اند.
طبق گزارش وب سایت MSpoweruser، اینستاگرام كه الان یكی از بزرگترین و محبوبترین و پلت فرم های شبكه های اجتماعی در جهان محسوب می شود، اخیرا اعلام نموده كه بمنظور جلوگیری از انتشار اخبار و اطلاعات نادرست محتوای پیشنهادی مربوط به ویروس كرونا را برای كاربران خود حذف خواهدنمود.
این بدان معناست كه از این پس تنها محتواهایی كه مستقیما توسط سازمان های بهداشتی رسمی در جهان مربوط به بیماری كووید ۱۹ منتشر و ارائه می شود، در دسترس كاربران اینستاگرام قرار گرفته و پوشش داده خواهد شد.
قبل از اینستاگرام شبكه های اجتماعی توییتر و فیسبوك نیز با اقداماتی مشابه تلاش نموده بودند تا فضای مجازی و پلت فرم خودرا برای اطلاع رسانی رایگان در اختیار سازمان بهداشت جهانی و سایر نهادهای معتبر قرار دهند تا اطلاعات كافی و درست در اختیار كاربران خود قرار دهند.




منبع:

زمان: 14:00:26
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 2804
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل