قرار دادن نمایشگر بر روی لنز، درست مانند فیلم ها!

بی بدیل پرداز: یك استارتاپ جدید می خواهد تا نخستین لنز تماسی هوشمند واقعی جهان را بسازد. صفحه ای كه در مقابل چشمان قرار می گیرد و می تواند دید چشم را بهبود ببخشد.
قرار دادن نمایشگر بر روی لنز، درست مانند فیلم ها!

Mojo Vision امیدوار است كه بتواند برای نخستین بار یك لنز هوشمند ایجاد كند كه با روكش های پیشرفته و دقت و بزرگنمایی به كمك افراد با بینایی كم بیاید. اما بنظر می رسد این واقعیت كمی در دور دست ها است. نمونه اولیه كه در نمایشگاه CES رونمایی گردید، دارای یك نمایشگر سبز و تك رنگ بود كه به یك باتری بزرگ وصل شده. همین طور این شركت نیاز به تاییدیه شركت غذا و دارو برای عرضه و استفاده مصرف كنندگان دارد. فناوری Mojo در یك لنز سخت ساخته شده كه دارای قسمت بزرگی است كه كمی بالاتر از سطح چشم قرار می گیرد. این شكرت ادعا می كند كه كیفیت تصویر لنزها PPI ۱۴۰۰۰ است. همین طور دارای یك حسگر تصویر، رادیو و حركتی است كه به ثبات تصاویر كمك می نماید. همین طور مصرف كننده باید این لنزها را شبانه ضدعفونی و طی یك سیستم القایی اختصاصی آنرا شارژ كند.

دمویی ساخته شده نشان داد كه چگونه این لنزها می توانند به دید در شب بویژه برای افرادی كه مشكل بینایی دارند كمك نماید.
هدف نهایی از ساخت این وسیله چیزی مانند Google Glass است كه شما بدون استفاده از گوشی خود، اطلاعاتی را كه نیاز دارید بدست آورید. با یك اندازه ظریف تر این لنز می تواند خیلی از مشكلاتی كه Google Glass در ابتدا با آن مواجه گردید را كنار بگذارد.
با تمام سرمایه گذاری هایی كه بر روی این لنز صورت گرفته اما همچنان به پیشرفت و بهبود نیاز دارد و زمان دقیق ارائه آن هنوز معلوم نیست. اما Mojo امیدوار است تا بتواند تا ۲ سال آینده این محصول را ارائه نماید.
theverge.com ۲۱۲۱


منبع:

زمان: 20:51:53
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3979
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل