تجهیز انواع گوشی به اندروید

به گزارش بی بدیل پرداز ال جی اخیرا اعلام نموده است كه تا آخر سال جاری میلادی، تعداد بیشتری از گوشیهای هوشمند این شركت به اندروید ۱۰ مجهز خواهند شد.
تجهیز انواع گوشی به اندروید

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، اندروید ۱۰ كه جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوشیهای هوشمند به حساب می آید، مدتهاست كه شركت های تولیدكننده موبایل را درگیر خود كرده است تا پس از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشیهای هوشمند و پرچمدار خویش را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر كنند.
حالا اخیرا ال جی اعلام نموده است كه تا آخر سال ۲۰۲۰ میلادی، ۹ گوشی هوشمند دیگر به اندروید ۱۰ كه آخرین و جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب به حساب می آید، مجهز خواهند شد.
طبق گزارش وب سایت gsmarena، ال جی سرانجام لیست زمان بندی ارتقای محصولاتش به اندروید ۱۰ را تهیه و منتشر نموده است كه در این لیست اسامی ۹ گوشی دیگر كه مقرر است بزودی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید آپدیت و به روزرسانی شوند، آمده است.
خیلی از كارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری از ال جی به علت به روزرسانی دیرهنگام محصولاتش به آخرین نسخه از اندروید به شدت انتقاد كرده بودند و حالا به نظر می آید كه این شركت كره ای این دفعه تصمیم گرفته است كه از رقبای خود عقب نیفتد و بر مبنای برنامه خود، جدیدترین زمان بندی ارتقای محصولاتش را در اولین ماه از سالجاری میلادی عرضه و منتشر نموده است.
همچون گوشیهای ال جی كه مقرر است تا آخر سال جاری میلادی به اندروید ۱۰ مجهز شوند، می توان به دستگاههای زیر اشاره كرد:
LG V۵۰ ThinQ ؛ ابتدای فوریه ۲۰۲
LG G۸X ThinQ ؛ سه ماهه دوم ۲۰۲
LG G۷ ؛ سه ماهه سوم ۲۰۲۰
LG G۸S ؛ سه ماهه سوم ۲۰۲۰
LG V۴۰ ؛ سه ماهه سوم ۲۰۲۰
LG K۴۰S ؛ سه ماهه چهارم ۲۰۲۰
LG K۵۰ ؛ سه ماهه چهارم ۲۰۲۰
LG K۵۰S ؛ سه ماهه چهارم ۲۰۲۰
LG Q۶۰ ؛ سه ماهه چهارم ۲۰۲۰
از مهم ترین خصوصیت های اندروید ۱۰ می توان به پشتیبانی از شبكه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو كپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند، Focus Mode، آپدیت های پس زمینه یكپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و كنترل مربوط به والدین، حالت تاریك ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست های حركتی اشاره نمود كه تابحال نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب كرده و سبب شده است كه به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.


 


منبع:

زمان: 14:40:15
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3870
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل