بهترین گوشیهای ۵G كه می توانید بخرید

بی بدیل پرداز: با عنایت به توسعه نسل پنجم شبكه اینترنت همراه در جهان، خیلی از شركت های تولیدكننده موبایل به توسعه گوشیهای مجهز به پشتیبانی از 5G پرداخته اند.
بهترین گوشیهای ۵G كه می توانید بخرید
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، در طول یك سال اخیر شركت های تولیدكننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشیهای هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبكه نسل پنجم اینترنت روی آورده اند.
از آنجایی كه بازارهای جهانی موبایل در سال های گذشته با ركود بی سابقه ای روبه رو شده است، حالا بنظر می رسد كه كارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری پیش بینی كرده اند كه سهم فروش گوشیهای مجهز به فناوری شبكه ۵G از ۰.۵ درصد در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۶ درصد در سال ۲۰۲۳ میلادی افزایش پیدا خواهدنمود و این بدان معناست كه آینده موفقیت آمیز و روشنی پیش روی گوشیهای هوشمند مجهز به این فناوری قرار دارد و شبكه نسل پنجم اینترنت همراه نیز در سال های آینده با پیشرفت و توسعه قابل توجهی روبرو خواهد شد.
از آنجائیكه اخبار نسل جدید اینترنت ۵G در گوشه و كنار جهان انتشار یافته و كاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، كشورهای زیادی با همكاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول های تكنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت اند.
در این گزارش به معرفی بهترین گوشیهای مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبكه ۵G كه كاربران و علاقمندان الان قادر به خریداری آن در بازارهای جهانی هستند، خواهیم پرداخت:
گلكسی نوت ۱۰ پلاس ۵G
این گوشی با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی تابحال نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران و مشتریان در بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود جلب كرده است.


گلكسی اس ۱۰ ۵G
این گوشی نیز بعنوان یكی دیگر از پرچمداران سامسونگ كه شباهت زیادی به نوت ۱۰ پلاس دارد، به یك صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۸ گیگابایت و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است كه یك هزار و ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.


وان پلاس ۷ پرو ۵G
قیمت این محصول كه طبق گزارش وب سایت دیجیتال ترندز از ۸۴۰ دلار آغاز می شود، به یك صفحه نمایش آمولد ۶.۶۷ اینچی، تراشه پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵، حافظه رم ۶ و داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه دیگر حافظه رم ۸ گیگابایتی و داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده است.


موتو زد ۴
برجسته ترین خاصیت های این گوشی هوشمند جدید ۵G می توان به موارد زیر اشاره كرد:
صفحه نمایش اولد ۶.۴ اینچی، تراشه پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپرساعتی، دوربین ۴۸ مگاپیكسلی و قیمت ۴۹۰ دلار


ال جی وی۵۰ تینكیو ۵G
از مشخصان فنی و ظاهری این گوشی هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبكه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G می توان به صفحه نمایش اولد ۶.۴ اینچی، تراشه پردازنده اسنپدارگون ۸۵۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، لنز دوربین سه گانه و قیمت حدود یك هزار دلاری اشاره نمود.


اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی بود كه اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ و فرای آن (IMT-۲۰۲۰) شروع كرد. در نتیجه رسماً یك مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبكه موبایل آغاز شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم كه هر یك به دنبال برقراری و راه اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در كشورهای مختلفی همچون كره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریكا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی ها و برنامه های خود در این زمینه رونمایی می كنند.
البته برخلاف آنكه اخبار بسیاری در خصوص ارائه و عرضه زودهنگام گوشیهای هوشمند مجهز به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G در فضای مجازی انتشار یافته و گوشیهای مجهز به این تكنولوژی جدید روانه بازارهای جهانی شده اند، هنوز بنظر می رسد كه زیرساخت های لازم برای برقراری همگانی و عرضه عمومی آن در خیلی از كشورهای جهان با كندی روبرو شده است و روند پرسرعت و صعودی نداشته است اما با همه این تفاسیر، طبق گزارش وب سایت venturebeat، با عنایت به آنكه شركت های تولیدكننده موبایل مختلفی به سمت و سوی تولید، توسعه و عرضه محصولاتی كه قابلیت پشتیبانی از شبكه ۵G را دارند، روی آورده اند، بنظر می رسد كه آینده درخشان پیش روی محصولات مجهز به شبكه ۵G قرار دارد و در سال های آینده، آنها سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص خواهند داد.




منبع:

زمان: 19:12:41
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3692
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل